Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:41:28 GMT

آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۸۰۲۲

آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسمعیل پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه آتش نشانان سمنانی در آذرماه ۹۹ به ۷۷ مورد حادثه و حریق امداد رسانی کردند، بیان کرد: در ماه گذشته ۳۱ مورد آتش سوزی در شهر سمنان رخ داد که مأموران آتش نشانی به عملیات مرتبط با این حوادث اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سهم عملیات امداد و نجات حوادث نیز ۴۶ مورد بوده است، ابراز کرد: میانگین رسیدگی مأموران آتش نشانی سمنان به صحنه حوادث سه دقیقه و ۵۴ ثانیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آتش نشانی سمنان با اشاره به برقراری دو هزار و ۳۹۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سمنان طی آذرماه ۹۹ بیان کرد: این میزان تماس مجموعاً ۳۷ ساعت و ۴۸ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات را رقم زده است.

اسماعیل پور در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، درباره بیشترین فراوانی آتش سوزی‌ها در آذرماه ۹۹ در سطح شهر سمنان، تاکید کرد: آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و حریق خودرو هر کدام با شش مورد بیشترین میزان حوادث حریق و محبوسی در اماکن و آسانسور با ده مورد بیشترین میزان حوادث عملیاتی را رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه در عملیات آتش نشانی طی یک ماه گذشته ۴۴ نفر امداد رسانی شدند، بیان کرد: بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش درون سازمانی ویژه نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و یک هزار و ۶۸۰ نفر ساعت آموزش مجازی آنلاین برون سازمانی برای پرسنل ادارات و شرکت‌ها توسط آتش نشانی سمنان در آذرماه ۹۹ صورت گرفته است.

کد خبر 5104860

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان آتش نشانی ویروس کرونا بارش برف شیراز کرمانشاه قاسم سلیمانی گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه روز پرستار لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد اردبیل آتش نشانی سمنان آذرماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال