Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم ذاکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۰ درصد از محورهای روستایی شهرستان شامل روستاهای دهستان میلانلو در بخش مرکزی و شماری از روستاهای بخش بام و صفی آباد قرار دارند همچنان با محدودیت تردد ناشی از بارش برف مواجهند.

وی افزود: راهداران از صبح شنبه در تلاش برای بازگشایی و رفع محدودیت سایر راههای روستایی شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محور اسفراین _ بجنورد در محدوده گردنه اسدلی نیز که از صبح امروز به علت کولاک برف مسدود شده بود همچنان تلاش برای بازگشایی این محدوده ادامه دارد و امیدواریم‌ تا نیم ساعت آینده این محور نیز بازگشایی شود.

وی گفت: تردد در محور اسفراین _ جوین نیز ‌که دیشب ‌با محدودیت مواجه شده و تردد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر بود، برطرف شده و هم اکنون آمد و شد خودروها در آن برقرار است.

به گزارش ایرنا بر اساس گزارش های مردمی در نیمه شب گذشته شماری از راه های روستایی بر اثر کولاک بسته شده بود.

نخستین بارش برف زمستانی در خراسان شمالی و نیز شهرستان اسفراین در جنوب شرق استان از ظهر جمعه آغاز و تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت که سبب اختلال در ترددهای درون و برون شهری شد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اسفراین بارش برف خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اسفراین بارش برف خراسان شمالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اسفراین بارش برف خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان