Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به آماده نبودن زمین ورزشگاه وحدت بندر آستارا، بازیهای خانگی این تیم عصر روز دوشنبه هفته جاری هشتم دی ماه در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می شود.

علیرضا وهابی افزود: امید است که به زودی ورزشگاه های گیلان ترمیم و بازسازی شوند تا تیمهای حاضر این استان در لیگ های مختلف در ورزشگاه های خانگی و در مسابقاتی که میزبان هستند به مصاف رقبای خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد : تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در این بازی خانگی در دیدار برابر تیم خوشه طلایی ساوه به برتری دست یابد تا همچنان به روند رو به رشد خود ادامه داده و تا پایان هفته هفتم جایگاه مناسبی در جدول رده بندی داشته باشد.

وی اضافه کرد: هم اینک و تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۰ امتیاز در مکان هفتم و خوشه طلایی ساوه با کسب سه امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به بازی سایر نمایندگان این استان در هفته هفتم لیگ دسته اول نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز روز دوشنبه هفته جاری باید در بوشهر رو در روی تیم شاهین شهرداری این شهر قرار گیرد.

وهابی تصریح کرد: همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته هفتم و در همین تاریخ باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال مس کرمان برود.

 در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.   

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور لیگ دسته اول تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه