Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با حضور در منزل مرحوم بهروز خورشیدیان با تسیلت فوت این هوادار پرسپولیس گفت: درصدد بودیم با همه عوامل پرسپولیس در این مکان حضورپیدا کنیم، اما محدودیت‌ها اجازه نداد.

گل محمدی با آروزی موفقیت برای سامی فرزند این هوادار تازه درگذشته گفت: عشق و علاقه بهروز سبب ایجاد و انگیزه برای همه ما است، ما قهرمان نشدیم درد داشتیم و با با فوت بهروز دردناک‌تر از خبر قهرمان نشدن ما بود، امید داریم که بتوانیم جواب همه عشق و علاقه او ا در زمین فوتبال پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پیراهن امضاء شده و مدال نایب قهرمانی را به سامی فرزند مرحوم خورشیدیان اهدا می‌کینم، گفت: اروزی سلامتی و تندرستی برای سامی فرزند این مرحوم و همه خانواده دارم.

مرحوم بهروز خورشیدیان ۴۲ساله بعد از بعد از بازی فینال رقابت‌های آسیا به علت عارضه قلبی درگذشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یحیی گل محمدی هواداران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم