Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا علی‌اصغری روز شنبه به رسانه ها افزود: طرح های توسعه و بهینه سازی ۱۴۸ کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان اجرا شد.

وی یادآور شد: طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق به منظور تامین برق مشترکان جدید و استمرار خدمات دهی به مردم همواره در استان سمنان اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان  گفت: ۴۰ کیلومتر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی و ۴۱ کیلومتر خطوط فشارضعیف به منظور ایجاد ظرفیت های لازم برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید احداث و بهره‌برداری شد.

وی بیان داشت: عملیات اصلاح و بهینه سازی ۶۷ هزار متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی در نقاط مختلف استان سمنان توسط واحدهای اجرایی شرکت توزیع برق استان برای تداوم خدمات دهی و افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی به اجرا درآمد.

علی‌اصغری به تغذیه برق اشتراک های جدید اشاره کرد و یادآور شد: طرح توسعه ۱۵۶ دستگاه پست هوایی و سه ایستگاه زمینی توزیع برق در استان از آغاز سال ۹۹ تاکنون به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی ۲۱۲ دستگاه پست هوایی و زمینی توزیع برق، از دیگر اقدامات انجام شده در همین مدت است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان  با بیان این که ۹۲۹ دستگاه چراغ در سامانه روشنایی معابر استان سمنان دایر شد اضافه کرد: ۴۵۲ چراغ درراستای نگهداشت مناسب وضعیت موجود روشنایی معابر نیز بهسازی شد.

پنج هزار و ۸۷۸ مشترک جدید از ابتدای سال ۹۹ به شمار مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه شد و هم اینک این شرکت به بیش از ۳۹۱ هزار اشتراک برق در استان خدمات ارائه می کند.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق افتتاح طرح مصرف بهینه برق اعتبارات شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق افتتاح طرح مصرف بهینه برق اعتبارات شركت توزيع نيروی برق سمنان انرژی برق افتتاح طرح مصرف بهینه برق اعتبارات شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور شرکت توزیع برق استان بهینه سازی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، توافق نامه همکاری دو جانبه بین سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای توسعه صادرات محصولات شرکت‌های مستقر در پارک این استان منعقد شد.

این  توافق‌نامه در راستای کمک به توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان، بین پارک علم و فناوری استان سمنان در بحث توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری منعقد شد.

همکاری دو جانبه در خصوص توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های پارک در راستای انتخاب شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف و بررسی اولیه ظرفیت‌های صادراتی و محصول شرکت، اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA)، برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جهت توسعه صادرات شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف، ارتباط با کارگزار معتبر ارائه دهنده خدمات حقوقی در حوزه صادرات محصولات و عقد قرارداد‌های بین‌المللی و برگزاری مشترک نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

پارک علم و فناوری استان سمنان متعهد شد از تمامی ظرفیت‌های خود جهت توسعه سرمایه‌گذاری، روابط بین‌الملل و صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان استفاده و فضا، امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین کند.

سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز متعهد شد نیروی متخصص، امکانات فنی و زیرساخت‌های تخصصی لازم جهت انجام موارد مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه را تامین و اتصال شرکت‌های دارای ظرفیت صادراتی در حوزه‌های مختلف به کارگزار صادراتی یا کارگزاران تجارت برون مرزی مورد تایید برای ارزیابی سطح صادراتی شرکت (ERA) تسهیل کند.

 

در جریان این توافق‌نامه معاونت علمی مسئولیت تسهیل اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان را به کارگزاران حقوق بین‌الملل جهت بررسی قرارداد‌های بین‌المللی شرکت‌ها و دریافت مشاوره‌های حقوق بین‌الملل را عهده‌دار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن