Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@01:33:50 GMT

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 7 دی ماه 99

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۴۱۷۶

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 7 دی ماه 99

به گزارش صدای ایران،  معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی بیش از یک درصد و همچنین شاخص هم‌وزن با روندی مثبت به کار خود پایان داد. اما بورس فردا چگونه پیش بینی می‌شود؟

به نوشته تجارت‌نیوز، محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه، درباره عملکرد امروز بازار سهام توضیح داد: درحال حاضر بازار درگیر نوسان است اما میل به کاهش در آن دیده می‌شود و این روند به شکلی متعادل‌تر اما بدون صعودی شدن تا یک یا دو هفته دیگر همچنان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: فعلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که بازار سهام فردا مثبت است یا منفی اما در نهایت تا حداکثر 2 هفته آینده که کف شاخص کل مشخص شود نزولی یا صعودی بودن بازار سرمایه نیز مشخص می‌شود.

این کارشناس بازار سهام درباره شاخص هم‌وزن که روند مثبتی را در پیش گرفته، گفت: در حال حاضر وضعیت شاخص هم‌وزن خوب است و این روند صعودی را نیز ادامه خواهد داد.

عشریه درباره بلاتکلیفی فعلی بازار سهام بیان کرد: بازار سرمایه درحال حاضر مشغول کف‌سازی است که این اتفاق به نفع بازار است. درنهایت لیدری بازار از صنایعی مانند صنعت خودروسازی عوض می‌شود و تمایلات به سمت دیگر بازار می‌رود.

این کارشناس درباره تاثیر کوچ سهامداران از شاخص‌سازان به سمت نمادهای کوچک اما مثبت، گفت: بازار سهام تا پایان هفته عملکردی متعادل خواهد داشت و فکر می‌کنم بازار سهام نیازمند اصلاح بود و این اصلاح به نفع آینده بازار خواهد بود. این روند در نهایت باعث رشد بازار سرمایه تا پایان سال خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی بورس بازار سرمایه بازار سرمایه بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سهامداران امروز فروشنده این نمادها بودند

جدیدترین خبر از حراج سکه

 

این بازار بعد از ۷ ماه نزولی خواهد شد!

 

نرخ حواله و اسکناس دلار چقدر شد؟

 

تحقق سود ۱۲۸۵۶ ریالی برای این نمادبورسی

 

 کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟

ترمز فروش این شرکت کشیده شد

 

سرخطی های فردا کدام نمادها هستند؟

 

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار