Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی از برگزاری همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» و پویش من و سردار دل ها در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز(شنبه،۶ دی ) در جنع خبرنگاران اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و امامت است و بزرگداشت این یوم‌الله پاسداشت ارزش‌های الهی و انقلابی شمرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در یوم‌الله ۹ دی امت، تبعیت خویش را از امامت و ولایت به بهترین و زیباترین نحو ممکن تجلی بخشید گفت: اگر قرار است کشور پیشرفت کند باید یوم‌الله ۹ دی را همچون ایام‌الله دیگر به عنوان یکی از شعائر الهی و دینی پاس داشت.

 


وی اذعان کرد: در یوم‌الله ۹ دی دفع یک فتنه بزرگ که به وسیله خواص آلوده و افسرده به پشتیبانی رسانه‌های معاند و دشمنان دیرینه این مملکت صورت پذیرفته بود، توسط آحاد مردم ایران اسلامی خنثی شد.



حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: نظام اسلامی یک نظام بالنده و پویاست و طبق نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب برای چهل سال دوم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم ترسیم کردند، مقصد نهایی این نظام رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، بنابراین به جهت بالندگی نظام جمهوری اسلامی در هر زمانی فتنه‌ها، شکل‌های ویژه و پیچیده‌ای خواهند داشت.



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مردم بصیر ایران اسلامی‌ در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی با هوشیاری فتنه‌ها را خنثی کردند گفت: ملت ایران در مقابل فتنه‌های حساس پیش‌رو هم با ولایت‌مداری و آگاهی حضور پرشور داشته باشند.



وی با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان در ایام فاطمیه، دهه بصیرت و در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است، افزود: همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» یکشنبه( ۷ دی‌) ساعت ۱۰ صبح با حضور مبلغین دینی و با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از راه اندازی کاروان خودرویی «تجدید میثاق با ولایت» در گیلان خبر داد و اذعان داشت: این کاروان ساعت ۱۰صبح روز سه‌شنبه(۹ دی) از گلزار شهدا تا میدان شهدای ذهاب با همکاری سپاه ناحیه مرکزی رشت و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و با مشارکت صدها خودرو برپا می شود.



وی تاکید کرد: پویش «من و سردار دلها» با هدف انعکاس دل‌نوشته‌ها و آثار مردمی در فضای مجازی خصوصا صفحات اینستاگرام راه‌اندازی شده و در این ایام آثار برتر به قید قرعه انتخاب و کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس اهدا می‌شود.

 

 

مهدوی اعلام کرد: مردم برای شرکت در این پویش می‌توانند به صفحه اینستاگرامی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی www.instagram.com/nehzat_eslami_gil مراجعه کنند.



مهدوی خاطرنشان کرد: پویش خیرات نان به یاد حاج قاسم و شهدا در سالروز شهادت سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان است که به همت تمامی آحاد مردم در مناطق محروم توزیع می شود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش ایام فاطمیه سردار سلیمانی کل تبلیغات اسلامی گیلان یوم الله ۹ دی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا