Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:37:25 GMT

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۴۲۶۶

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز با حضور معاونت سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه و علمای تشییع و تسنن، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه، بخشداران، مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی، شوراهای شهر و روستا و جمعی از معتمدین و مردم سرپرست جدید معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در مجتمع فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، علی شعبانی به عنوان سرپرست جدید معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر معارفه و از خدمات ابوذر کوثری فرماندار اسبق تقدیر شد.

گفتنی است، احمد علی موهبتی پیش از این طی حکمی ابوذر کوثری را به عنوان معاونت سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

کد خبر 5105309

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانشهر سیستان و بلوچستان ابوذر کوثری فرمانداری ایرانشهر ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی