Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر کوثری در آئین مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر ضمن قدردانی از حضور مردم در همه عرصه در کنار مسئولین اظهار داشت: هر خدمتی که به شما مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه انجام شده به واسطه خود شما و همت مدیرانی که در جایگاه‌های مختلف حضور دارند، است و این همدلی، وحدت و کنار هم بودن مردم و مسئولین مثل دانه‌های یک تسبیح هستند، که دور هم جمع شدند تا کشوری بهتر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سابق ایرانشهر گفت: دل کندن از شما مردم خونگرم و مهمان نواز ایرانشهر بسیار سخت است و این لطف و محبت شما همیشه در ذهن و اندیشه من باقی می‌ماند و خدمت در این منطقه از استان لذتی عمیق و دلنشین به آدم دست می‌دهد که کمتر جایی از کشور چنین احساسی درون یک مدیر ایجاد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: یک سال و نیم اخیر به دلیل فشارهای اقتصادی و سیاسی که دشمنان دامن گیر کشور ما کردند، مشکلات زیادی به مردم تحمیل و ما برای حل چالش‌ها جلسات متعددی را با دستگاه‌های اجرایی و اداری برگزار کردیم تا کمترین آسیب در بحث اشتغال و اقتصاد به همشهریان ما وارد شود.

وی بیان کرد: یک مدیر موفق در این بحران‌های سخت اقتصادی و سیاسی باید برای حل معضلات ارتباط قوی و محکم با مردم برقرار کند تا با یک برنامه ریزی دقیق و جامع و ارزیابی کامل از جامعه، به راه حلی ثمر بخش دست پیدا کند و باعث رفاه و آسایش زندگی مردم شود.

کوثری گفت: ایجاد امنیت در منطقه تنها کار دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیست و باید با یک طرح و پازل نقش و جایگاه همه ارگان‌ها و نهادها برای انجام اقدامات لازم مشخص شود و با برآورده کردن خواسته مردم و فعال شدن ظرفیت‌های موجود به امنیت واقعی برسیم.

وی تاکید کرد: شورای تأمین شهرستان ایرانشهر در یک سال اخیر به دلیل عملکرد مثبت سه بار مورد تقدیر و تجلیل واقع شده است که به تعبیر مسئولین سیاسی استان این امر در ۴۰ سال عمر انقلاب بی نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: امروز مجموعه اقداماتی که توسط شورای تأمین، ارگان‌ها و نهادهای متولی انجام شده ثمره آن ایجاد حس امنیت بین مردم است که این نتیجه برای ما خوشایند می‌باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعتماد مردم یک سرمایه قوی برای تسریع بخشیدن در توسعه و پیشرفت جامعه است که می‌تواند کشور ما را به رشد و تعالی بزرگ برساند.

وی اشاره کرد: انتخابات پرشور و حماسه ساز سال گذشته در ایرانشهر، یک انتخابات بدون حاشیه و سالم طی ادوار قبل بود که باعث شد تا همه نگرانی‌های به خوبی با همکاری مردم و مسئولین رفع شود.

وی اظهار کرد: برای تنظیم بازار با همکاری کلیه نهادها و ارگان‌ها به موقع ورود کردیم تا مشکلات مردم مرتفع شوند و از دل تهدیدها توانستیم ۱۳ فرصت شغلی مناسب برای جوانان و جویای کار ایجاد کنیم.

کوثری با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در کنار مسئولین گفت: در نظام جمهوری اسلامی یک مدیر وقتی که کاری را درست و ثمربخش انجام می‌دهد، باید به طور صحیح و به دور از تبلیغات آن را رسانه‌ای کند و از سو برداشت‌های احتمالی پرهیز کند.

کد خبر 5105325

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ابوذر کوثری ایرانشهر امنیت پایدار ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: هدف کلی این است که ما برای تمام اقشار و بویژه اقشار آسیب پذیر  مسکن تهیه کنیم. در همین راستا قانون جهش تولید مسکن  را مصوب و ‌در آن تاکید شد که دولت زمین و تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد که خودشان مسکن بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف با تکیه بر عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح اظهار کرد:  عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح نیز از مهم ترین ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است. به هر حال تامین مسکن برای اقشار مختلف هدف ماست و باید آن را انجام دهیم و فرآیندش نیز در انجام شدن است.

ایری در ادامه بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی کشور مشکلاتی برای تهیه مسکن اقشار آسیب پذیر وجود دارد که باید حل شود. لازمه رسیدن به یک میلیون واحد مسکن  این است که همه دستگاه ها کمک کنند و بدون مشارکت مردم نیر شدنی نیست و نقطه قوت یک میلیون واحد که می خواستیم بسازیم در مشارکت مردم است. چون به مردم زمین و تسهیلات می دهیم که خودشان بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن در حال اجرایی شدن است ولی به نقطه ای رسیده است که نمی توانست بدون مشارکت مردم انجام شود و ما نیازمند مشارکت مردم هستیم. ما با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و شاهد جهش تولید مسکن نخواهیم بود جز اینکه مشارکت مردم را داشته باشیم. باید با تکیه بر عرضه زمین توسط دولت و پرداخت به موقع و مناسب تسهیلات ساخت مسکن، مسیر مشارکت مردم در ساخت مسکن باز خواهد شد. بنابراین راهکار اصلی رفع تقاضای مسکن مردم نیازمند تسهیل مشارکت مردم در ساخت مسکن با عرضه زمین و تسهیلات است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است