Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:10:26 GMT

برخی مسوولان ورزش قم را به حال خود رها کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۷۰۲۸

برخی مسوولان ورزش قم را به حال خود رها کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قدرت‌الله باقری که از ششم خرداد ماه سال جاری و پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان قم با ابلاغ رسمی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست این هیات ورزشی منصوب شده، در آیین رونمایی از پیراهن تیم سوهان محمد از مسوولان قم به دلیل کم‌توجهی به فوتبال انتقاد کرد.

قدرت‌الله باقری گفت: نمی‌دانم برخی مسوولان در قم چطور به خاطر رها کردن ورزش به امان خود سر راحت بر بالین می‌گذارند؟

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین تیم‌داری حرفه‌ای در ورزش کشور به ویژه رشته فوتبال، تصریح کرد: ۹ هزار میلیارد تومان در کشور از سوی شهرداری‌ها هزینه ورزش قهرمانی شده اما در قم دریغ از ۹ هزار تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات فوتبال استان قم در ادامه به حضور تیم سوهان محمد در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: بیش از ۱۰ بازیکن تیم سوهان محمد قم پتانسیل بازی در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر فوتبال را دارند.

وی عنوان کرد: اگر بازیکنان تیم سوهان محمد قم فقط ۸۰ درصد از توان واقعی خود را به کار بگیرند این تیم در مسابقات این فصل لیگ دسته سوم جام آزادگان نتیجه درخشانی خواهد گرفت.

تیم سوهان محمد قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ آزادگان با تیم‌های شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدونکنار، ستارگان سیمرغ البرز، مردان‌ پاشا البرز، سردار جنگل گوراب زرمیخ، سفیرنوین آبیک قزوین، آلومینیوم پارس ساوه، مینو دره خرم‌دره و ستاره سرخ کاشان رقابت می‌کند.

بازی‌های این فصل لیگ دسته سوم جام آزادگان با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در پنج گروه 13 تیمی برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال ليگ آزادگان باقري هيات فوتبال قم فدراسيون فوتبال سرپرست هيات سوهان سوهان قم تیم سوهان محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح