Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از افتتاح و راه‌اندازی مراکز دارالقرآن نور شهرستان مریوان، حضرت رسول اکرم(ص) سروآباد و امام خمینی(ره) سقز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، مدیران آموزش و پرورش و امامان جمعه شهرستان ها سه مرکز دارالقرآن نور شهرستان مریوان، حضرت رسول اکرم(ص) سروآباد و امام خمینی(ره) سقز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الله نریمانی در حاشیه افتتاح مراکز قرآنی که به مناسبت نکوداشت هفته قرآن، عترت و نماز انجام شد، اظهار کرد: تاسیس و راه‌اندازی دارالقرآن‌ها در آموزش و پرورش با رویکرد تعمیق و توسعه فرهنگ غنی‌سازی قرآن کریم و زمینه‌ساز شکوفایی و رشد استعدادهای قرآن دانش‌آموزان و مصونیت بخش جوانان و نوجوانان در برابر تهاجم فرهنگی غرب است.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۷۹ هزار نفر از دانش‌آموزان استان در حفظ جز سی‌ام قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

 

وی گفت: در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن نیز بیش از ۱۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان کردستان شرکت داشته‌اند.

 

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به کسب سه رتبه کشوری شامل رتبه اول، دوم و چهارم مسابقات قرآن، نماز و عترت در سال تحصیلی گذشته گفت: این موفقیت درخشان نوید بخش آینده درخشان برای استان کردستان است و امیدواریم در سال تحصیلی جاری شاهد موفقیت‌های بیشتر و بهتری باشیم.

گفتنی است، در آیین افتتاح مراکز قرانی یاد شده جمعی از مسوولان شهرستان‌ها نیز حضور داشتند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح دارالقرآن کریم آموزش و پرورش کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد