Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی اهداف برگزاری اردو و شرایط نخستین تمرین ملی‌پوشان را تشریح کرد.

به گزارش برنا، محسن نصراله‌زاده در ابتدا گفت: پس از حدود ۱۰ ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا و البته تعویق مسابقات، از روز گذشته تمرینات تیم را با حضور ۱۸ بازیکن در بوشهر آغاز کردیم.

او ادامه داد: هدف حداقلی ما آماده‌ ساختن بازیکنان جهت کسب عناوین و افتخارات سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه از حالا نیم نگاهی به کسب مدال جام جهانی روسیه داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره تمرینات روز گذشته گفت: در نخستین جلسه از مجموعه تمرینات درنظر گرفته شده برای ۱۰ روز اردو، روز گذشته تمرین بدنی و پس از آن تمرینات تکنیکی را در دستور کار قرار دادیم. البته ما در هر روز دو نوبت تمرین را برگزار می‌کنیم که نوبت صبح در زمین ساحلی و نوبت عصر در سالن وزنه زیر نظر دکتر نوشادی مربی بدنساز تیم پیگیری می‌شود.

او تصریح کرد: به طور کلی دو هدف کلی از برگزاری این اردو داریم که محک زدن بازیکنان جوانی که از لیگ به اردو دعوت کردیم و ارتقا سطح آمادگی همه بازیکنان به خصوص در بخش آمادگی بدنی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" در فاصله سه روز مانده به دیدار مقابل سپاهان در این جلسه تمرین بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟