Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هنگامی که قصد دارید خانه، فروشگاه و ساختمان تجاری جدید خود را بسازید، باید در مورد درب­ها نیز بیندیشید. علاوه بر این، باید تصمیم بگیرید که کدام نوع درب را در ساختمان خود نصب کنید. بسیاری از صاحبان فروشگاه­ها، مجتمع های تجاری یا اداری، بانک­ها و... برای ایجاد امنیت و زیبایی مناسب در بخش ورودی ساختمان، از درب اتوماتیک استفاده می­کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویژگیهای درب اتوماتیکهنگامی که قصد دارید خانه، فروشگاه و ساختمان تجاری جدید خود را بسازید، باید در مورد درب­ها نیز بیندیشید. علاوه بر این، باید تصمیم بگیرید که کدام نوع درب را در ساختمان خود نصب کنید. بسیاری از صاحبان فروشگاه­ها، مجتمع های تجاری یا اداری، بانک­ها و... برای ایجاد امنیت و زیبایی مناسب در بخش ورودی ساختمان، از درب اتوماتیک استفاده می­کنند.

درب اتوماتیک شیشه ایدرب­های کشویی اتوماتیک برای ارائه امنیت در برابر افراد غیرمجاز مفید هستند. و عمدتا از ترکیب و ساختار آلومینیومی با شیشه­ هایی مستحکم طراحی و ساخته می­شوند، به طوری که هیچ کس حتی با کمک ابزارهای سخت نمی­تواند آن را بشکند.
به طور کلی درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل شیک بودن بسیار مشهور هستند زیرا از شیشه­ هایی ساخته شده ­اند که می­توانید آن­ها را در هر اندازه، طرح و سبکی شخصی­ سازی کنید. علاوه بر این، برای جلب مشتری بیشتر به سمت فروشگاه شما مفید هستند زیرا زیبایی ظاهری مناسبی دارند.
درب اتوماتیک یک مزیت مهم دیگر که صرفه جویی در دمای محیط است را به شما ارائه می­دهند. هنگامی که از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می­کنید، برای کنترل دما در محل کار و محیط داخلی ساختمان بهره می­برید و به شما کمک می­کنند تا در هزینه برق صرفه­ جویی کنید. علاوه بر این، درب­های اتوماتیک برای کنترل نور طبیعی نیز مناسب هستند. این ویژگی­ها برای شخصی که قرار است از درب اتوماتیک کشویی در محل خود نصب کند، ضروری است.
درب اتوماتیک برای کنترل سر و صدا و مزاحمت­های غیر ضروری نیز مفید هستند. شما به راحتی می­توانید کارهای خانه یا دفتر خود را انجام دهید. زیرا این درب­ها ورود صدا به محیط شما را کنترل می­کنند. همچنین درب اتوماتیک شیشه ای، مزیت یک نمای واضح را به شما ارائه می­دهند، ساخته­ شدن آن­ها از شیشه باعث می­شود که دید مناسبی هنگام ورودی ایجاد شود. همچنین نگهداری آن­ها نیز بسیار آسان بوده و نیاز به مراقبت کمتری دارند.

مزیت های درب شیشه ای اتوماتیک در ورودی ساختمان
درب ورودیامروزه درب ورودی اتوماتیک بیش از هر زمان دیگری، کاربردی هستند و اجازه حرکت آزادانه افراد را می­دهند. همانطور که از نام آنها پیداست، هر زمان که شخصی در اطرافش باشد و قصد حرکت به بیرون یا به داخل را داشته باشد، به طور خودکار باز می­شود.
درب اتوماتیک دارای مکانیزم عملکردی مشخصی است که با استفاده از اجزای تشکیل دهنده آن، صورت می­گیرد. به عنوان مثال سنسورهای تشخیص حرکت یا نوری به طور معمول در کناره­ های درب ثابت می­شوند. و حرکتی را که باعث باز یا بسته شدن درب می­شود، حس می­کنند.
درب ورودی ، حسگرهای مادون قرمز به کار گرفته می­شود که برای احساس باز و بسته شدن درب استفاده می­شود. سنسورهای مادون قرمز دارای ظرفیت داخلی برای تشخیص هرگونه تغییر دما در اثر حضور انسان هستند. هنگامی که دما گرم­تر می­شود، درب باز می­شود.
انواع دیگری از درب­های اتوماتیک وجود دارد که فناوری امواج فراصوت یا مایکروویو را به کار می­گیرند. این حسگرهای اولتراسونیک برای شناسایی وجود شی در مسیر درب، پالس هایی از امواج فراصوت تولید می­کنند که با این کار در باز یا بسته می­شود.
یکی از نکاتی که در نصب و اجرای درب اتوماتیک مطرح است این است که در صورت خرابی، به ویژه در زمان بسته شدن، ممکن است انسان آسیب ببیند. برای غلبه بر این، عمدتا از چندین سنسور برای درب ورودی استفاده می ­شود.

استفاده از درب های شیشه ای اتوماتیک درب ورودی ساختمان
درب شیشه ­ایبه طور کلی، درب­های اتوماتیک را در بسیاری از سازه ­ها می توان مشاهده نمود. افراد هنگامی که به خرید می­روند، کیسه هایی در دست دارند و هر دو دست آنها درگیر شده است. در چنین حالتی، اگر درب اتوماتیک نصب باشد، بدون نگرانی از باز یا بسته شدن درب، تجربه خریدی هیجان انگیز و راحت را ایجاد می­کند.
بدین ترتیب بدون نگرانی از باز یا بسته شدن درب، وارد ساختمان­ها می­شویم و آنها را ترک می­کنیم. آنها همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می­کنند زیرا عبور انرژی داخلی با این درب­ها کنترل شده و مانع خروج هوای داخل به بیرون و بالعکس خواهد شد.
دربهای کشویی اتوماتیک برای مکان­های شلوغ و پرتردد بسیار مناسب هستند زیرا باعث می­شود در تنظیماتی مانند فرودگاه­هایی که افراد در جهات مختلف حرکت می­کنند یا مغازه­ هایی که فضای محدودی دارند، انتخاب خوبی باشند.
آنها همچنین به متعادل نگه داشتن محیط کمک می­کنند. حتی در بدترین شرایط جوی نیز در برابر بادهای شدید اطمینان و ایمنی را تضمین می کنند. درب شیشه­ ای اتوماتیک به حتم یک انتخاب مطمئن است و در برابر خطر صدمه یا آسیب محدود است.
از آنجا که درب­های اتوماتیک به صورت خودکار باز می­شوند احتمال کمی برای گیر افتادن در درب برای کاربران وجود دارد و فناوری مانند سنسورهای ایمنی، باز شدن به موقع با سنسورهای جانبی باعث افزایش ایمنی هر درب اتوماتیک کشویی می­شود.
هر کسی می­تواند از درب اتوماتیک کشویی برای ورود به ساختمان استفاده کند. آنها ورودی مناسب برای مسیرهای فرار هستند. حسگرها اطمینان می دهند که هیچ مانعی برای افرادی که نیاز به عبور سریع از ورودی دارند وجود ندارد. درب شیشه ­ای اتوماتیک در امکاناتی مانند بیمارستان­ها می­توان استانداردهای بالای بهداشتی را حفظ کرد. زیرا ورود بدون تماس دست و خطر انتشار میکروب ها را به حداقل می­رساند.
درب­های سکوریتیدرب­های کشویی اتوماتیک متناسب با نیاز ورودی های شما ساخته می­شوند. اگر فضا محدود باشد می­توان درب اتوماتیک را در درون دیوار ناپدید کرد و نیازهای مختلف حرارتی را با ویژگی­ هایی مانند شیشه عایق­بندی شده و درب­های سکوریتی برآورده کرد.
اگر درب اتوماتیک در محل خود دارید، خوب است بدانید که چگونه می­توانید طول عمر درب را افزایش دهید. هر بار که از درب شیشه ای استفاده می­کنید، ببینید آیا به راحتی باز یا بسته می­شوند؟ سروصدا ایجاد می­کنند یا در سکوت کار می کنند؟ آیا اضلاع درب متقارن است؟ مراقبت از درب­های سکوریت اتوماتیک، به شما این امکان را می­دهد که آسیب­های احتمالی را به موقع مشاهده کنید.
در صورت عدم تعادل درب، باز کردن و بسته شدن درب اتوماتیک، این قابلیت را دارد که در نهایت دچار ساییدگی و شکستگی شود. درب را بسته نگه دارید، برای کنترل آن می­توانید مکانیزم آزاد کردن درب اتوماتیک را جدا کنید. بعد از اینکه با دست باز شد، بررسی کنید که آیا می­توانید به راحتی درب شیشه ­ای را باز کنید.
علی رغم موادی که غلتک­ها و تراک ها از آن ساخته شده ­اند، بازرسی آن در فواصل کوتاه برای شما بسیار مهم است. شاید لازم باشد پس از گذشت زمان حدود هفت الی هشت سال آن را با مورد جدیدی جایگزین کنید تا برای طولانی­ترین زمان عملکردی سالم داشته باشد. در صورت مشاهده هرگونه آسیب ­دیدگی بر روی این قطعات و یا درب های سکوریتی، هرچه زودتر آن را تعویض کنید.

ایجاد ایمنی و عملکرد بالا در درب هایی با شیشه های سکوریت
شیشه های سکوریت اتوماتیکمانند بسیاری از لوازم و تجهیزات مکانیکی، روغن­کاری یا روان­کاری قطعات بسیار مهم است تا مطمئن شوید درب­های اتوماتیک از وضعیت خوبی برخوردار هستند. برای ایجاد طول عمر مناسب در شیشه­ سکوریت اتوماتیک، لازم است که تمامی قطعات از جمله پیچ و مهره های درب اتوماتیک را کنترل کنید.
پیچ و مهره­ های سست ممکن است منجر به حوادث و جراحات شود، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که پیچ و مهره وجود نداشته باشد که سست باشد. در صورت مشاهده، آن را محکم کنید. این نکته مهم است که تمامی موارد هر چند جزئی در این بازدیدها بررسی گردند.
در برخی از انواع درب اتوماتیک، از غلتک­ها استفاده می­شود. آن ها چرخ­هایی هستند که حرکت درب به آنها بستگی دارد که می­توانند از مواد مختلفی مانند فلز، یا پلاستیک ساخته شوند. با استفاده مداوم در طی یک دوره زمانی، غلتک­ها فرسوده می­شوند یا دچار خوردگی می­شوند تا از مسیر خارج شوند. در جهت محافظت از شیشه­ های سکوریت اتوماتیک، لازم است که این قطعات همواره بازدید گردد.
از سوی دیگر درب اتوماتیک ممکن است از سوی کابل­ها دچار ایراد گردد. اگر سیستم فنر پیچشی دارای کابل باشد و خراب شوند، درب شیشه ­ای اتوماتیک تکان نمی­خورد. کابل­ها در اثر فرسودگی آسیب می­بینند. در سیستم پیچش، ساییدگی کابل ها را می­توان با صدای جیر جیر یا لرزش درب تشخیص داد. با این حال، باید بازرسی بصری انجام شود تا آسیب­هایی مانند پارگی، زنگ زدگی یا ... را شناسایی کند.
آسیب به شیشه سکوریت اتوماتیک باعث اختلال در عملکرد طبیعی درب می­شود. صدمه به درب به طور کلی در اثر اصابت برخی از اجسام سنگین مانند یک وسیله نقلیه ایجاد می­گردد. این امر می­تواند منجر به آسیب ­دیدگی یک پانل شود که قابل تعمیر است.

سرویس و نگهداری درب اتوماتیک
درب اتوماتیک دورال دُر برترین شرکت تولید کننده درب اتوماتیک و شیشه سکوریتدرب های اتوماتیک کشویی برای هر محیطی می­توانند فواید زیادی داشته باشند. شرکت دورال دُر با ارائه مشاوره­ های لازم و اعزام کارشناسان حرفه ­ای خود، متناسب با تقاضای مشتریان، اقدام به طراحی و تولید درب­های اتوماتیک شیشه­ ای نموده و محصولاتی در کیفیت بالا را عرضه می ­نماید. این شرکت توانسته است با تکیه بر تجربه و دانش لازم در این خصوص و استفاده از تجهیزات و لوازم در کیفیتی بالا، پروژه­ های موفقی را در سرتاسر ایران به اجرا درآورد.برای خرید درب اتوماتیک به سایت دورال در مراجعه بفرمایید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درب اتوماتیک شیشه ای درب های اتوماتیک درب اتوماتیک اتوماتیک کشویی ورودی ساختمان بسته شدن درب باز یا بسته برای کنترل درب ورودی درب شیشه درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس

خدمات مربوط به تعمیرگاه گیربکس CVT هیدروتک شامل موارد زیر می شود:تشخیص و عیب‌یابی،تعویض روغن گیربکس،تعمیرات مکانیکی تخصصی، تنظیمات و برنامه ‌ریزی کامپیوتر خودرو ECU،مشاوره و پشتیبانی بعد از تعمیر با گارانتی

تعمیر گیربکس cvt

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت تعمیر گیربکس، امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین مرکز تعمیر گیربکس cvt هستند. مردم سعی دارند با کمترین هزینه ی ممکن، ایرادات مربوط به گیربکس خود را بشناسند و سریعا تشخیص و برطرف کنند. برای این منظور نیز می توانند با تعمیرکاران مجرب ما از وب سایت تعمیر گیربکس هیدروتک در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را به دست آورند.

خدمات مربوط به تعمیرگاه گیربکس CVT هیدروتک شامل موارد زیر می شود:

تشخیص و عیب‌یابی گیربکس: تعمیرکاران مجرب می توانند با استفاده از تجهیزات تشخیص خطا و دستگاه های خاص، عیب را شناسایی کنند. این شامل خواندن کد های خطا، بررسی نشانگرها و تست ‌های مکانیکی و الکتریکی است. تعویض روغن گیربکس: گیربکس CVT نیاز به روغن خاصی دارد و تعویض منظم روغن ضروری است. تعمیرکاران می توانند روغن قدیمی را تخلیه کرده و روغن تازه را تزریق کنند. همچنین، فیلتر روغن نیز باید تعویض شود. تعمیرات مکانیکی تخصصی: در صورت وجود عیب در قطعات مکانیکی گیربکس CVT، تعمیرکاران می توانند قطعات خراب را تعویض یا تعمیر کنند. این شامل تعویض تسمه ‌ها، بلبرینگ‌ ها، دیسک ‌ها و سایر قطعات مکانیکی است. تنظیمات و برنامه ‌ریزی کامپیوتر خودرو ECU: برخی از گیربکس های CVT دارای نرم ‌افزارهای خاصی هستند که برای بهبود عملکرد و تنظیمات گیربکس استفاده می شود. تعمیرکاران می توانند این نرم‌ افزارها را بروزرسانی و تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنند. مشاوره و پشتیبانی بعد از تعمیر با گارانتی: تعمیرکاران مجرب می توانند به شما در مورد نگهداری و استفاده از گیربکس CVT مشاوره دهند. آنها می توانند شما را در مورد تغییر عادات رانندگی، نگهداری منظم و دیگر نکات مفید راهنمایی کنند. در هر صورت برای تعمیر گیربکس CVT بهتر است از تعمیرکاران مجرب و متخصص در این زمینه از جمله تعمیرگاه گیربکس cvt حیدری واقع در بلوار مرزداران خیابان ناهید گیربکس هیدروتک مشاوره و استفاده کنید.

علائم خرابی گیربکس cvt

تعمیر گیربکس cvt مدنظرتان را حتما به دست افراد باتجربه در این زمینه بسپارید. در این صورت می توانید به موقع ایرادات و خرابی های مربوط به گیربکس سی وی تی را شناسایی کرده و آنها را رفع کنید. علائم خرابی گیربکس CVT ممکن است شامل موارد زیر باشد:

لرزش و تکانه های غیرعادی صداهای عجیب تاخیر در تغییر دنده افزایش مصرف سوخت عملکرد نامناسب

زمان تعویض تسمه گیربکس cvt

تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر گیربکس cvt ، توصیه می کنند که به موقع تسمه ی مربوط به گیربکس خودروی خود را تعویض نمایید. در این صورت می توانید عمر مفید گیربکس را افزایش داده و به بهترین شکل ممکن از گیربکس در اختیارتان استفاده کنید. جهت تعویض تسمه ی مدنظرتان، حتما نزد بهترین تعمیرگاه گیربکس  cvt مراجعه کنید. زمان تعویض تسمه گیربکس CVT بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله نوع خودرو، شرایط رانندگی، تعداد کیلومترهایی که خودرو طی کرده است و رعایت نکات نگهداری و تعمیر صحیح تعویض تسمه گیربکس CVT در بسیاری از خودرو ها به صورت تعویض منظم در بازه زمانی مشخص توسط سازنده توصیه می شود. برخی سازندگان ممکن است تعویض تسمه را در بازه ۶۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ کیلومتر یا ۴ تا ۶ سال توصیه کنند.

مواردی که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت https://gearbox-part.com مراجعه نمایید و مشاوره دریافت نمایید شامل : 

هزینه تعمیر گیربکس cvt             پاره شدن تسمه گیربکس cvt زمان تعویض فیلتر گیربکس cvt عیب یابی گیربکس cvt تست گیربکس cvt

مزایا و معایب گیربکس cvt

قبل از مراجعه به نزدیک ترین و بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک cvt، بهتر است که در مورد مزایا و معایب مربوط به گیربکس یاد شده اطلاعاتی را به دست آورید. گیربکس CVT یا متغیر پیوسته مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

کارایی بالا: این نوع گیربکس باعث می شود موتور در دورهای بهینه خود عمل کند و انتقال قدرت به چرخ ‌ها به بهترین شکل صورت گیرد. این باعث صرفه‌ جویی در سوخت می شود و بازدهی بهتری را به ارمغان می ‌آورد. تسریع سریع: گیربکس CVT به خاطر نداشتن دنده‌ های محدود، قادر است تسریع سریع ‌تری را به ارمغان آورد. رانندگی صرفه‌ جو: گیربکس CVT به خاطر کارایی بالا و تسریع سریع، از سوخت کمتری استفاده می کند. این باعث صرفه‌ جویی در هزینه‌ های سوخت شده و کمک می کند تا رانندگی بهتری داشته باشید.

گیربکس CVT همچنین دارای معایبی است که عبارتند از:

عملکرد نامطلوب در سرعت بالا: برخی از گیربکس های CVT ممکن است در سرعت‌ های بالا عملکرد نامطلوبی داشته باشند. در برخی از موارد، موتور ممکن است به دورهای بالا برسد و صدای بالایی تولید کند که برای راننده آزار دهنده است.  محدودیت در توان و گشتاور: برخی از گیربکس های CVT ممکن است توان و گشتاور محدودی داشته باشند. این محدودیت باعث می شود که برای خودروهایی با توان بالا و استفاده در شرایط سخت تر، گیربکس CVT مناسب نباشد. عملکرد نامطلوب در شرایط سنگین: در شرایط سنگین مانند اتوبان‌ های شیب‌دار یا کوهستانی، برخی از گیربکس های CVT ممکن است عملکرد نامطلوبی داشته باشند. این مشکل ممکن است به دلیل ناتوانی در تحمل توان بالا یا برقراری نیروی مداوم در شرایط سخت باشد. هزینه تعمیر و نگهداری: گیربکس CVT معمولا پیچیده‌ تر و هزینه ‌برتر از گیربکس های دیگر است. تعمیر و نگهداری آن نیازمند مهارت و تخصص خاصی است و هزینه‌ های بیشتری نیاز دارد.

انتهای رپرتاژآگهی

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول