Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران، رسانه های آمریکایی از وقوع دومین حادثه تیراندازی در24 ساعت اخیر  در آمریکا خبر دادند.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که در تیراندازی در شهر«لین» در ایالت«ماساچوست»در جریان تصویربرداری برای یک آهنگ یک نفر کشته شد و پنج نفردیگر نیز زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا گزارش داد که حادثه در منطقه «کوینسی نیراس» و خیابان «واشنگتن» رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس آمریکا نیز گزارش داد که تیراندازی در جریان ضبط یک ویدیو برای یک آهنگ که تبدیل به خشونت میان حاضران شد، رخ داد. در جریان این خشونت تیراندازی رخ داد و تعدادی زخمی شدند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

تحقیقات درباره این تیراندازی که دومین تیراندازی در 24 ساعت اخیر به شمار می رود در جریان است.

پیش از این پلیس ایالت «ایلینوی» در آمریکا اعلام کرد که در جریان تیراندازی فردی مسلح در یک باشگاه بولینگ در شهر «راکفورد» سه نفر کشته شدند.

بنا به اعلام پلیس راکفورد در این حادثه که شنبه شب روی داد سه نفر نیز مجروح شدند. مقامات محلی از ساکنان درخواست کرده اند تا از اطراف محل حادثه فاصله بگیرند. به گفته رئیس پلیس راکفورد سه مجروح حادثه تیراندازی در این باشگاه بولینگ در بیمارستان بستری شده اند.

وی همچنین از بازداشت فرد مظنون به تیراندازی که ۳۷ سال دارد سخن گفت. پلیس راکفورد بر این باور است که عامل تیراندازی فرد یا افراد مشخصی را در جریان تیراندازی هدف نگرفته بود و تنها «بی هدف» دست به تیراندازی زد.

دو نفر از قربانیان تیراندازی در این باشگاه بولینگ در سنین نوجوانی بودند.

«تام مک نامارا» شهردار راکفورد در بیانیه ای مراتب «اندوه و خشم» خود از واقعه تیراندازی در این شهر را اعلام کرد. آمارها نشان می دهد که راکفورد در سال ۲۰۲۰ مرگبارترین سال را از نظر تعداد قربانیان قتل های عمد از سال ۱۹۶۵ تاکنون تجربه کرده است. تاکنون ۳۵ نفر طی سال جاری در راکفورد که حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد عامدانه به قتل رسیده اند.

شهر راکفورد در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی «شیکاگو» واقع شده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 تیراندازی در آمریکا ایالت ماساچوست سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا