Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه ارومیه بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه ارومیه از بین متقاضیان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های دولتی بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط پذیرش:
گفتنی است، رتبه‌های اول تا پانزدهم نهایی المپیاد‌های علمی– دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته‌های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارایه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد بدون داشتن شرایط بند ۲ می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.
دانشجویان دوره کارشناسی که پس از گذراندن شش نیم‌سال با گذراندن حداقل سه چهارم واحد‌های درسی به لحاظ میانگین کل جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.
دانشجویان متقاضی استفاده از این تسهیلات باید تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰  فارغ التحصیل شوند.
تمام رشته وگرایش‌های انتخاب شده دانشجو باید بر اساس دفترچه کارشناسی ارشد مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی باشد.
متقاضیان دانشگاه ارومیه باید شخصاً فرم درخواست را از طریق سایت اینترنتی دانشگاه ارومیه یا چاپ وتکثیرمعاونت آموزشی دریافت و پس از تکمیل فرم مذکور وتایید تحویل دفتر هدایت استعداد‌های درخشان نمایند و متقاضیان سایر دانشگاه‌ها بعد از تکمیل و تایید فرم توسط مدیریت آموزشی دانشگاه مربوطه به همراه سایر مدارک لازم از طریق پست پیشتاز حدّاکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه به دفتر هدایت استعداد‌های درخشان دانشگاه به آدرس: آذربایجان غربی، ارومیه، کیلومتر ۱۱ جاده سرو، پردیس نازلو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، صندوق پستی ۱۶۵ کد پستی ۵۱۸۱۸-۵۷۵۶۱ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو استعداد های درخشان دانشگاه ارومیه استعداد های درخشان دانشگاه ارومیه کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی

دریافت 48 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ۵ ساعته خانه گفتگوی تحول در علوم انسانی با حضور بیش از ۸۰ استاد برجسته و چهره‌های علمی و فرهنگی کشور در سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

محمد مقیمی استاد دانشکده مدیریت و رییس دنشگاه تهران در این نشست گفت: اجتهاد علمی در حوزه تحول علوم انسانی یعنی اینکه دو بال قدرت نظریه پردازی و جسارت و جرأت و پذیرش ریسک که عمدتا ناظر بر اجرای این مقوله در محیط دانشگاه است را مدنظر داشته باشیم و این موضوع را با جدیت در دانشگاه دنبال کنیم. در راستای این دغدغه، شورای تحول علوم انسانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفت و یک دوره مدیریتی را پشت سر گذاشت و امروز در دوره جدید مدیریت شورای تحول علوم انسانی که آقای دکتر عاملی استاد محترم دانشگاه تهران مسئولیت آن را پذیرفتند، دوره‌ای تازه را در زمینه تحول در علوم انسانی آغاز کرده‌ایم.

در ادامه این نشست سعید رضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: دانشجویان المپیادی های فیزیک و ریاضی اکثرا در رشته های فیزیک و ریاضی تحصیل می کنند و همه تمایلات به سمت رشته های پزشکی، مهندسی های پول ساز و رشته هایی که به لحاظ کسب و کار و به شئون اجتماعی در جایگاه بالایی قرار دارند است.

مهدی الوانی رییس سابق دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی نیز در این نشست گفت: یک نوعی شبکه های دانش آفرینی بین دانشگاهیان ایجاد کنیم این شبکه ها باید ایجاد شود و اداره بازی و ستاد درست کردن فایده ندارد، استادان ما با یکدیگر ارتباط ندارند و این یعنی ما شبکه های دانش آفرینی نداریم.

کد خبر 6092279

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی