Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «فوزی برهوم» سخنگوی «جنبش حماس» امروز (یکشنبه) در نشستی خبری اعلام کرد که خسارت‌های گسترده حملات بامداد دیروز جنگنده‌های اسرائیلی که طی آن یک کارخانه، محل بازیافت پلاستیک، مسجد، بیمارستان، مدرسه، زمین بازی و خانه‌های برخی شهروندان در غزه هدف قرار گرفت، نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی از قبل برای چنین حمله گسترده‌ای برنامه‌ریزی کرده بود تا به زیرساخت‌های این منطقه ضربه بزند و مردم تحت محاصره این باریکه را در سایه شیوع «ویروس کرونا»، بیش از پیش تحت فشار و در تنگنا قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهوم افزود: تقلای برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، بازگشت تشکیلات خودگردان به روابط و همکاری امنیتی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ادامه محاصره و تشدید جنایات خود علیه مردم این منطقه شده است.

وی گفت: مقاومت فلسطین که برای دفاع از این ملت و بازپس‌گیری حقوق آن به وجود آمده، هرگز در برابر ادامه محاصره و جنایات دشمن ساکت نمی‌نشیند و لحظه‌ای از عمل به وظایف ملی خود در حمایت از منافع ملت و بر هم زدن معادلات دشمن دریغ نمی‌کند.

در حملات بامداد شنبه جنگنده‌های ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، دو نفر زخمی شدند و خسارت های سنگینی به خانه ها، مدارس، مساجد و برخی اماکن دیگر این منطقه وارد آمد.

برچسب‌ها نوار غزه اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی نوار غزه اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم