Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورمحمد فردی گفت: تنها پنج درصد از بیماران مبتلا به کرونا در استان البرز جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز امروز یکشنبه درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز گفت: خوشبختانه به جز کرج که در وضعیت نارنجی قرار دارد، سایر شهرستان های استان در شرایط زرد به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمحمد فردی با اشاره به اینکه مشاغل 1، 2 و 3 در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد به فعالیت خود ادامه می‌دهند و حضور کارمندان در ادارات با شرایط دو سوم نیرو است، افزود: در وضعیت نارنجی نیز رسته ۱و۲ فعالیت دارند و ادارت با ۵۰ درصد ظرفیت فعال خواهند بود.   وی به تداوم منع مسافرت‌ و خروج پلاک بومی از البرز اشاره کرد و اظهار داشت: اگر شخصی سفر ضروری داشته باشد می‌تواند به فرمانداری محل سکونت مراجعه و برگه تردد دریافت کند، همچنین تصمیم گیری برای تغییر ساعت محدودیت ‌ها (9 شب الی 4 بامداد) به 10 شب، توسط ستاد ملی انجام می شود و از اختیارات استان‌ خارج است.   نورمحمد فردی در خاتمه تصریح کرد: تنها پنج درصد از بیماران مبتلا به کرونا در استان البرز جان خود را از دست می دهند در حالی که این آمار در برخی استان ‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ درصد مبتلایان است، البته بیش از ۵۱ درصد از مبتلایان به کرونا در دورهمی‌های خانوادگی بود در نتیجه محدودیت تردد شبانه نقش مؤثری در کاهش آمار بیماری داشت.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا