Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:24:21 GMT

رییس هیات تنیس کردستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۳۱۶۱

رییس هیات تنیس کردستان انتخاب شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان روز یکشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات تنیس با اشاره به اینکه با انتخاب رییس جدید هیات تنیس سومین بانوی که به ریاست هیات ورزشی در استان می‌رسد اضافه کرد: رییس جدید کارهای زیادی برای انجام پیشرو دارد چون تنها یک نفر ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه در استان داریم و مربیان و داوران هم رسمیت پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی با اشاره به اینکه حتی داوران و مربیان استان سازمان یافته نیستند اظهار داشت: اولین آماری که می‌توانیم با آنها اعتبار بگیریم همین آمار ورزشکاران سازمان یافته بوده و ضروری است ۶ ماه در کنار رییس جدید هیات کار کنیم تا هیات از این چالش در بیاید.

وی با قول اینکه دو زمین دیگر برای تنیس در سنندج ایجاد می‌شود افزود: بخش خصوصی هم در حال فعالیت است اما جایی که مربی، داور و ورزشکار نباشد فعال کردن این زیرساخت‌ها دردسر آفرین خواهد بود.

جولایی گفت: با توجه به اینکه کارگاه‌های آموزش مربی و داور باید در اولویت قرار بگیرد و تنیس رشته خاصی است نیاز به حضور بخش خصوصی هم دارد.  

در حال حاضر حدود ۶۰ هزار ورزشکار کردستانی در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی فعالیت دارند.

برچسب‌ها کردستان تنیس فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تنیس فدراسیون تنیس کردستان تنیس فدراسیون تنیس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند