Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن خلق حماسه عظیم نهم دی ماه ملت بزرگ ایران، گفت؛ ملت بزرگ ایران اسلامی بیش از چهل و یک سال با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در مقابل تمامی فتنه‌ها ایستاده است و از آن با موفقیت عبور کرد.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت اولین شهیده راه ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها و اولین سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام و انقلاب اسلامی و فرمانده نامی و پر آوازه جبهه مقاومت سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش به ویژه مجاهد نستوه و فرمانده قهرمان رزمندگان حشد الشعبی عراق ابومهدی المهندس و ضمن گرامیداشت یازدهمین سالگرد خلق حماسه عظیم نهم دی ماه ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، اظهار داشت: حماسه بزرگ نهم دی ماه با عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت است و به تعبیر رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) نهم دی ماه هم یوم الله است و در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با شاره به تقارن این ایام با شهادت اولین شهیده مدافع حریم ولایت، حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامی و فرمانده بزرگ و قهرمان جبهه مقاومت که خود را سرباز ولایت می‌دانست سپهبد شهید قاسم سلیمانی، افزود: جمهوری اسلامی بیش از چهل و یک سال است با پیوند ناگسستنی و عمیق امت و ولایت در برابر همه فتنه انگیزی ها و مشکلات و بحران‌ها ایستاده است و رمز عبور انقلاب اسلامی از این مشکلات هم ولایت مداری ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی به پشتوانه مجاهدت‌های رزمندگان و سرداران بزرگی چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه دفاعی و نظامی و دانشمندان شهیدی چون فخری زاده در حوزه علم و فن آوری هسته‌ای اشاره و تایکد کرد: انقلاب اسلامی بیش از چهل و یک سال با رهبری داعیانه امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) و با بصیرت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر نظام سلطه و کشورهای استکباری ایستاده است و تمامی نقشه‌های آنان را به خوابی پریشان مبدل کرده است و در بسیاری از برهه‌ها همواره از جمهوری اسلامی سیلی خورده‌اند که نمونه بارز آن را در فتنه ۸۸ به وضح می‌توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود ضمن اهمیت گرامیداشت یوم الله ۹ دی و اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مؤلفه در سیره و مکتب همه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای دانشمند شهید فن آوری هسته‌ای و علم تبعیت از ولایت فقیه و اطاعت پذیری آنان در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب است و راه حل عبور از مشکلات امروز جامعه اسلامی هم در همین سفارش‌ها و وصیت نامه هاست که قطعاً ملت قهرمان ایران اسلامی همواره گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان به عزم و اراده ملت بصیر و بزرگ ایران اسلامی در حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اشاره و بیان داشت: ۹ دی ماه نماد دشمن شناسی و روز بصیرت و میثاق با ولایت امت اسلامی است و ملت ایران ثابت کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و تمامی نقشه‌های دشمنان را با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهند کرد و در برابر فتنه انگیزی ها خواهند ایستاد. اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران برگزیده شدند

کد خبر 5105979

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران 9 دی ویروس کرونا بارش برف قاسم سلیمانی گرگان شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد 9 دی انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی ایران اسلامی معظم انقلاب سپهبد شهید بزرگ ایران نهم دی ماه ملت بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتبار همه ما وسط است، باید بهترین باشیم و اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی گفت: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم. هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی. آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی در رابطه با فاصله کم تیم‌ها در آسیا با هم گفت: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند. مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست