Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: فعالیت کلیه مشاغل در استان البرز به غیر از تالار پذیرایی و مراکز عرضه قلیان در بدون محدودیت در حال انجام است. - اخبار استانها -

بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد وضعیت فعالیت اصناف مختلف در استان البرز اظهار داشت: با توجه شیوع بیماری کرونا در استان البرز فعالیت کلیه مشاغل به غیر از تالارهای پذیرایی و مراکز عرضه قلیان آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا اصناف دچار مشکلات بسیاری شدند، افزود: در پیک شیوع این ویروس منحوس تعداد زیادی از صنوف تعطیل شدند.

نمکی: ثابت می‌کنیم واکسن ایرانی کرونا بر واکسن خارجی ارجح است/دومین واکسن ایرانی هفته آینده مجوز می‌گیرد نماینده ولی‌فقیه در کردستان: مراسمات تا ریشه‌کنی کرونا در فضاهای باز برگزار شود کدام شهرهای استان اردبیل در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند؟

رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به اینکه اصناف در فشارهای سخت اقتصادی نیز با ستاد مبارزه با ویروس کرونا همراهی کردند، بیان کرد: در محدودیت‌های اخیر شاهد این بودیم که 98 درصد از اصناف مصوبات ستاد کرونا را رعایت کردند.

حصاری با تشکر از همراهی اصناف در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ، تصریح کرد: امیدواریم تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس اصناف همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با عنوان اینکه اصناف یکی از گروه‌های در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند، خاطر نشان کرد: امیدواریم تمام مردم رعایت این شیوه نامه‌ها را داشته باشند تا هم از خود و هم از دیگران در برابر این بیماری محافظت شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر