Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار هشت ماه سال جاری در زمینه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی ۲۰ نفر شامل یک نفر زن و ۱۹ نفر مرد بر اثر گاز گرفتگی در استان اصفهان جان باخته‌اند.

وی اضافه کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که بر اساس آمار موجود میزان مرگ و میر ناشی از گاز گرفتگی در بهمن و اسفند افزایش می‌یابد و از این رو نکات ایمنی را در زمان استفاده از وسایل گازسوز در منزل، محل کار و خودرو رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش ۱۲.۵ درصدی مرگ در حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در ادامه به آمار حوادث کار استان طی هشت ماه امسال نیز اشاره کرد و گفت: تلفات ناشی از حوادث کار در هشت ماهه امسال ۱۲.۵ درصد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در هشت ماه امسال ۷۲ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند.

۱۶۶۳ نفر در حوادث کار اصفهان مصدوم شدند

سلیمانی‌پور ادامه داد: آمار مرگ و میر ناشی از حوادث کار استان اصفهان در هشت ماه سال گذشته ۶۴ مورد بوده است.

وی اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: بر اساس آمارهای موجود شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و میمه، نجف‌آباد و کاشان بیشترین آمار فوت ناشی از حوادث کار را داشته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان به آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اصفهان در هشت ماه امسال نیز اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی یک هزار و ۶۶۳ نفر در این حوادث آسیب دیدند که از این تعداد ۸۲ نفر زن و یک هزار و ۵۸۱ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 5106111

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی اصفهان علی سلیمانی پور گازگرفتگی حوادث کار مصدومیت ویروس کرونا بارش برف قاسم سلیمانی گرگان شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه 9 دی لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد ناشی از حوادث کار استان اصفهان هشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند