Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مرکز تماس ۲۰۲۰ در راستای مشتری‌مداری و پاسخگویی صحیح به مشتریان در استان کردستان  از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به یک میلیون و ۳۸۵ هزار مورد تماس با این مرکز پاسخ داده شده است.

او افزود: ارائه خدمات از سوی این مرکز ۲۴ ساعته بوده و زمان انتظار برای پاسخگویی به مشترکان استان حداکثر دو دقیقه و ۳۰ ثانیه و زمان مکالمه هم یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت  بیان کرد: ۹۹ درصد مشکلات و سوالات مشترکان در همان لحظه تماس پاسخ داده شده است و رضایت مشترکان کردستانی جلب شده است.

او افزود: نمودار‌ها و ماژول‌های ویژه این سامانه که توسط کارشناسان در این حوزه بررسی می‌شوند عدم پاسخگویی به یک درصد از کل تماس‌های مشتریان را نمایش می‌دهد که علت تماس‌های از دست رفته، قطع ارتباط از سوی مشترک و یا دلایل فنی بوده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ١٦٨ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد و در سایه مشارکت و تعامل گسترده مردمی روز به روز بر دامنه خدمات و پوشش مخابراتی در استان افزوده می‌شود.

حکمت افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده از اینترنت در استان همچون دیگر نقاط کشور افزایش پیدا کرده است و مشترکان بیشتری به دلیل عدم آشنایی با نرم‌افزار‌های جدید در فضای مجازی با مرکز ۲۰۲۰ تماس برقرار می‌کنند و همین امر وظیفه همکاران ما را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات کردستان پاسخگویی تلفنی مشترکان تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند