Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@19:02:23 GMT

علت خاموشی معابر تهران راس ساعت ۲۱

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۵۷۱

علت خاموشی معابر تهران راس ساعت ۲۱

رویداد۲۴ در این باره چرایی خاموشی معابر به خصوص در برخی از بزرگراه‌های استان تهران را از یکی از مسئولان روابط عمومی توانیر جویا شدیم که در این باره در پاسخ به سوال گفت: معابر و بزرگراه‌های استان تهران راس ساعت ۲۱ با هماهنگی راهور خاموش می‌شوند و خاموشی معابر راس ساعت ۱۸ صحت ندارد.

او افزود: این خاموشی همزمان با منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به دلیل منع تردد و با هدف کاهش میزان مصرف انرژی برق انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با انجام این خاموشی‌ها ذخایر گازی نیروگاه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در صورتی که نیروگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه شوند، پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد و به همین دلیل نیز صنعت برق، همه توان خود را برای اجرای مصوبات و دستورات دولت به کار خواهد بست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محدودیت های کرونایی محدودیت تردد ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش‌بینی هواشناسی بود
  • احتمال آبگرفتگی در معابر گیلان وجود دارد
  • دزفول غرق شد!
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟