Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: اکثر روستاهای بروجرد از نظر زیر ساخت مشکلاتی دارند که باید رفع شوند تا قشر روستانشین آسیب نبینند و متحمل ضرر و زیان نشوند. - اخبار استانها -

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با بیان اینکه مسئولان بروجرد برای رفع مشکلات و موانع در روستاها باید اهتمام ورزند اظهارداشت: روستانشینان ما همیشه و در هر شرایطی مردم و مسئولان را همراهی کرده‌اند بنابراین سزاوار نیست که در زمان نیاز و شرایط بد امروز دست کمک و یاری آنها را نگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه اکثر روستاهای ما از نظر زیر ساخت مشکلاتی دارند که باید رفع شوند تا قشر روستانشین آسیب نبینند و متحمل ضرر و زیان نشوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: اکثر مسیرهای روستایی بروجرد تخریب شده و باید به سرعت و با همت مسئولان تا قبل از سرد شدن هوا مرمت و بازسازی شوند تا امکان تردد برای روستاییان به راحتی انجام گیرد.

وی بیان کرد: روستاهای بخش سیلاخور از جمله قلعه نو فلک الدین مشکلاتی دارند که سال‌های سال رها شده‌اند البته با گرفتن اعتبارات لازم و بیشترین تخصیص این مشکلات مرتفع می‌شود.

مقصودی تاکید کرد: هم اکنون بحث بهداشت و درمان از اولویت‌های تمام روستا نشینان محسوب می‌شود اگر امکانات و تجهیزات لازم در روستاها مستقر شود تردد برای آنها هم کمتر می‌شود ولی متاسفانه اکثر خانه‌های بهداشت و بهداشت‌های محله در روستاها از کمبود نیرو و تجهیزات گله‌مند هستند که باید به جد بررسی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آموزش مجازی دانش‌آموزان روستایی اشاره کرد و گفت: امسال همه دانش‌آموزان به جهت وجود ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی خودشان از محیط مدرسه و کلاس دور افتاده‌اند و به اجبار باید این آموزش از طریق مجازی انجام گیرد البته این مورد آموزش خالی از اشکال نبوده و مشکلات خودش را دارد به ویژه برای دانش‌آموزان روستایی که بعضاً با نبود اینترنت و عدم آنتن دهی مناسب مواجه‌اند.

30سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان کرمانشاه فعال است برسد به دست وزیر ارتباطات/ دانش‌آموزان روستاهای منطقه گرمخان بجنورد اینترنت ندارند و شاد نیستند+ فیلم 10 درصد روستاهای استان کرمانشاه از اینترنت محروم هستند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: مشکل آموزش مجازی دانش‌آموزان را با نصب یک دکل حل و فصل کردیم و امیدواریم که پاسخگوی عزیزان ما در روستاهای بخش سیلاخور پایین باشد. استارت کار زده شده و تا 2 ماه آینده مشکل این بخش به کلی از بین می‌رود بنابراین نیاز جامعه امروز ما درس و آموزش است و باید حتی با پرداخت هزینه‌های زیاد آن را برطرف کرد چرا که سود آن به کل جامعه خواهد رسید.

وی اظهارداشت: اگر آنتن دهی خوبی در روستا نداشته باشیم آن هم در شرایط حال، دانش‌آموزان نمی‌توانند از گوشی همراه و شبکه آموزشی شاد استفاده کنند.

مقصودی افزود: زیر سازی روستاها همچنین بحث آسفالت و جدول کشی را نباید نادیده گرفت و به آن اهمیت نداد، این موضوع باید مورد بررسی مسئولان مربوطه قرار گیرد تا روستائیان ما در محیطی پاک و سالم و آرام زندگی کنند.

مقصودی عنوان کرد: طرح هادی روستاییان نیز در حال انجام است و تقاضای ما از بنیاد مسکن این است که دهیاری‌ها را در این بخش کمک و یاری کنند تا مشکلات روستاییان هرچه زودتر برطرف شود. با دریافت اعتبار ملی سعی می‌کنیم قدم‌های موثرتری در این راستا برداریم.

وی بیان کرد: هدف ما توسعه مناطق محروم است که خوشبختانه ما گام اول را برداشته‌ایم به ویژه برای روستانشینان عزیز که از شهر دور هستند و امکانات زیادی هم برای زندگی ندارند.

انتهای پیام/642/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در گام دوم انقلاب که پیشروی آن جوانان هستند، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در جمع معلمان نمونه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین ضروری‌ترین برنامه‌ بوده و معلمان باید در این راستا وقت بگذارند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که باید انجام شود.

وی بیان کرد: امروز معلمان انقلابی می‌توانند با بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌ها در حوزه جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند.

حسنوند گفت: ناحیه مقاومت بسیج در بروجرد با تشکیل ۶۲۵ گروه حلقه‌های صالحین در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، جوانان و نوجوانان را در حلقه‌های ۱۰ تا ۲۰ نفره زیر نظر مربیان و معلمان مجرب آموزش‌ می‌دهند.

وی ادامه داد: برای حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ۵۰۰ بسته غذای گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت مدارس توزیع کرده است. همچنین ۶۰۰ عدد کیف و لوازم و التحریر به ارزش سه میلیارد ریال، ۸۰۰ دست لباس دخترانه و ۷۰۰ دست لباس پسرانه و ۳۰ جفت کفش و ۱۰۰ دست مانتو و شلوار دخترانه و ۱۰۰ دست پیراهن و شلوار پسرانه در مدارس کم‌برخوردار حاشیه شهر توزیع شده است.

حسنوند افزود: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی بروجرد برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی کلاس‌های تقویتی و جبرانی برگزار کرده است. همچنین ۲۲ جلسه برای ۱۵۰۰ معلم با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند