Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: پس از ارسال پیش‌نویس این اساسنامه به فیفا متوجه شدیم که کمیته ملی المپیک از اساسنامه حذف شده است.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نامه رییس کمیته ملی المپیک به رییس فیفا در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: زمانی که اساسنامه فدراسیون فوتبال به درخواست فیفا در حال اصلاح بود قرار شد کمیته ملی المپیک هم یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باشد؛ اما پس از ارسال پیش‌نویس این اساسنامه به فیفا متوجه شدیم که کمیته ملی المپیک از اساسنامه حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص از فدراسیون فوتبال سوال کردیم که متاسفانه پاسخی به ما داده نشد. به همین خاطر رییس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای به رییس فیفا این موضوع را پیگیری کرد تا مشخص شد حذف کمیته ملی المپیک از اساسنامه فدراسیون فوتبال به درخواست فیفا بوده یا فدراسیون فوتبال این کار را انجام داده است.

دبیر کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه فیفا هنوز پاسخی به این نامه نداده، گفت: فدراسیون فوتبال یکی از اعضای مجمع کمیته ملی المپیک است؛ اما کمیته عضو مجمع این فدراسیون نیست و همین مسئله جای ایراد است. کمیته ملی المپیک نهادی ورزشی و غیر دولتی محسوب می‌شود و وظیفه نظارتی دارد و باید عضو مجامع همه فدراسیون‌ها باشد.

سعیدی در خصوص اینکه انتخاب نام کاروان ایران در المپیک توکیو به کجا رسید، تصریح کرد: بر اساس فراخوانی که داده بودیم نام ستاره‌های ایران بیشترین رای را آورد. 

 

بیشتر بخوانید: سعیدی: منظور از ستارگان پارسی یک قوم خاص نبود/ حذف کمیته ملی المپیک از اساسنامه فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک از اساسنامه اساسنامه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک