Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:53:22 GMT

شکارچیان کل وحشی در الموت غربی به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۲۶۴۹

شکارچیان کل وحشی در الموت غربی به دام افتادند

ایسنا/قزوین سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین اعلام کرد: مأموران اجرایی محیط بانی الموت غربی موفق شدند ۲ شکارچی غیرمجاز را که یک رأس کل وحشی را شکار کرده بودند را دستگیر کنند.

احمد زارعی با اعلام این خبر گفت: مأموران اجرائی این اداره مستقر در محیط بانی الموت غربی پیرو گزارش دریافتی از همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچی به حوزه استحفاظی، به منطقه عزیمت کرده و موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر متخلف شکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، وی تصریح کرد: در این عملیات از شکارچیان لاشه یک رأس کل شکار شده به همراه یک قبضه اسلحه و متعلقات کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین با تأکید بر اینکه با متجاوزین به عرصه‌های طبیعی که حیات تنوع زیستی را تهدید می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد از مردم خواست ضمن حفاظت از حیات وحش در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره محیط زیست شهرستان قزوین گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شکارچی غیرمجاز الموت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان