Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود یوسفی مجری خط ۷ مترو تهران درباره افتتاح ایستگاه های جدید اظهارداشت: در در صورت تأمین نقدینگی مورد نیاز و رسیدن پول اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸، هنوز هم امکان بهره‌برداری از ایستگاه‌های شهید محلاتی، باقرخان و میدان قیام تا پایان سال جاری وجود دارد.

مجری خط ۷ در ادامه به پیگیری افتتاح ورودی‌های جدید در ایستگاه‌های بسیج، رودکی، کمیل، شهید نواب صفوی و مولوی اشاره و عنوان کرد: با بهره‌برداری از ورودی‌های جدید، دسترسی شهروندان به مترو تسهیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ضمناً برای دسترسی بهتر شهروندان و همچنین افراد کم‌توان جسمی و حرکتی، در همه ایستگاه‌های جدید، امکانات مرتبط همچون رمپ معلولان، آسانسور و خطوط بساوایی نصب می‌شود؛ البته بهره‌برداری از ایستگاه‌های فوق‌الذکر همه به شرطی است که سهم مترو از پول اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ حداکثر تا نیمه نخست دی وصول شود تا بتوان کارهای باقی مانده را که عمدتاً مربوط به تهیه و نصب تجهیزات است، به سرانجام رساند.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مترو تهران شهید مترو افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر