Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری مراسم حماسه ۹ دی با حضور محدود مردم و مسئولان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنندج خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با گرامیداشت فرارسیدن دهه بصیرت و یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: مراسم محوری بزرگداشت سالگرد حماسه 9دی فردا به دلیل شرایط کرونایی و ضرورت حفاظت از سلامت مردم با حضور محدود مردم و مسئولان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری مردم ایران است، گفت: یوم‌الله 9 دی پایان یک جریان و برنامه‌ریزی طولانی مدت دشمنان با همکاری عناصر دست نشانده داخلی بود که قصد ضربه زدن و نابودی انقلاب مردمی اسلامی را داشتند که پس از مدت‌ها نقض قانون و ایجاد ناامنی در کشور با حضور به موقع و لحظه‌شناسی ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه بدون شک ایام دهه بصیرت امسال با توجه به اتفاقات و جنایت‌های یک سال اخیر نظام سلطه از اهمیت ویژه‌تری برخوردار شده است، خاطرنشان کرد: همزمانی این ایام با اولین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و اربعین دانشمند شهید فخری زاده و تقارن آن با ایام فاطمیه، بر اهمیت این ایام نسبت به سالیان گذشته افزوده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: تدابیر حکیمانه رهبری فتنه88 را خاموش کردامام جمعه کرمان: در فتنه 88 ‌لغزش برخی بزرگان را اصلا تصور هم نمی‌کردیم

وی با یادآوری اینکه ایام نهم تا نوزدهم دی ماه به عنوان ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: در راستای تحقق هدف یادآوری، بزرگداشت، تبیین و درس‌آموزی از این وقایع استثنایی و مصداق عینی یوم الله با در نظر گرفتن تقارن این ایام الله با ایام شهادت جانسوز صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) شعار محوری "بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی" در نظر گرفته شده است.

سادات یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مردمی‌ترین انقلاب دنیا در طول سالیان گذشته همواره در معرض تهدید و اقدامات جنایتکارانه دشمنان و سلطه گران جهانی بوده که هر بار با اتکا به پشتوانه عظیم فرهنگی و ایدئولوژیکی خود و در سایه رهبری هوشمندانه و حمایت بی‌دریغ مردم، توانسته خود را در مقابل تمامی تحرکات بی‌رحمانه دشمن حفظ کند.

انتهای پیام/486/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود