Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات گلستان با اشاره به ظرفیت مجتمع پرورش میگوی گمیشان در توسعه، تولید و اشتغال استان، برای اجرای فاز دوم مجتمع ۶ هزار هکتاری پرورش میگو گمیشان اعلام آمادگی کرد.

سیدجواد قدس‌علوی اظهار داشت: در حال حاضر فعالان بخش خصوص آمادگی سرمایه گذاری در فاز دوم مجتمع پرورش میگو را دارند و حاضر به پرداخت نقدی برای سرمایه گذاری در این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، هزار و ۲ اثر برای حضور در بخش های مختلف این رویداد سینمایی ثبت نام کردند.

عادله کشمیری افزود: از مجموع آثار ارسالی، ۳۵۷ فیلم داستانی، ۱۵۱ فیلم مستند، ۵۱ انیمیشن، ۷۲ فیلم در بخش فیلم های نوجوانان و ۳۲۹ فیلمنامه به دبیرخانه فیلم کوتاه رضوی ارسال شد.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا (ع) اسفند امسال در گلستان برگزار خواهد شد.

**

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان در نشست فصلی شورای عالی قوه قضاییه گفت: امسال ۲۱۰ زندانی با کمک خیرین و ستاد دیه طعم آزادی را چشیدند.

**

اداره کل ثبت احوال گلستان اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون والدین گلستانی نام‌های محمد را با ۳۳۶ فراوانی و فاطمه را با ۲۶۹ فراوانی بیش از بقیه اسامی برای نوزدان خود انتخاب کردند.

از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۹۵۱ نوزاد پسر و ۱۰ هزار و ۳۸۷ نوزاد دختر در گلستان متولد شدند.

پس از محمد و فاطمه، نام های امیرعلی، علی، امیرحسین، ابوالفضل و محمدامین بیشترین فراوانی نام نوزادان پسر و حلما، مرسانا، زهرا، یسنا و مروه بیشترین فراوانی نام نوزادان دختر متولد شده در گلستان است.

**

هوشنگ محمودی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه‌تپه گفت: از مجموع ۲۱۰ واحد مسکونی نیازمند به مقاوم سازی در مناطق زلزله زده این شهرستان تاکنون ۱۳۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

**

علی بیانی رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن از تحویل یک قطعه فلامینگو مجروح از سوی واحد دریابانی جزیره آشوراده به محیط زیست این شهرستان خبر داد و گفت: گشت شناوری دریابانی بندرترکمن این فلامینگوی مصدوم را که توسط شکارچیان غیرمجاز از ناحیه پا مصدوم شده بود در پهنه آبی خلیج گرگان مشاهده و برای تیمار و درمان به محیط بانان این شهرستان تحویل داد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست دادگستری گلستان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست دادگستری گلستان زلزله سازمان حفاظت محیط زیست دادگستری گلستان زلزله اخبار کنکور محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام جاودان خرد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک به خصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها شامل پرداخت این تسهیلات می‌شوند.

وی بیان داشت: واحدهای صنعتی، معدنی، شهرداری‌ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا محیط زیست استان برای مراجعه کنند.

جاودان خرد افزود: هیچ نهادی تاکنون برای ارائه طرح‌های زیست محیطی و دریافت تسهیلات به صندوق ملی محیط زیست مراجعه نکرده است.

وی اظهار داشت: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک مؤسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: این صندوق، تسهیلاتی با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند اما متأسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

جاودان خرد تصریح کرد: متأسفانه صنایع، شهرداری‌ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهره مندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده نکرده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان داشت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

کد خبر 6094198

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست