Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه، نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «عبرت» در مرکز این استان دایر می شود.

« علی میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: نهم دی ماه یادآور حماسه مردم ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان و نشان دهندi اوج بصیرت ملت شریف ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان  با گرامیداشت نهم دی ماه، برنامه های ویژه ای با حضور هنرمندان این استان برگزار می شود، تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در راستای بصیرت افزایی و بهره گیری از زبان هنر برای  نشان دادن جنایت های آمریکا بر علیه ملت ایران و همچنین واقعیت های حقوق بشر آمریکایی، اقدام به برگزار نمایشگاهی با عنوان عبرت کرده است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه موضوع این نمایشگاه ۴۰ سال جنایات آمریکا بر علیه مردم ایران است، یادآور شد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر عکس و پوستر از مهم ترین رویدادهای انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا کنون و جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران اسلامی به تصویر کشیده شده است.

 

میرزایی تصریح کرد:این نمایشگاه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، سپاه ناحیه ابلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری مراسم ویژه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در نهم دی ماه سال جاری در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دایر می شود و سپس به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: جنایات آمریکا عبرت بسیج هنرمندان نمایشگاه سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام نهم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در این دیدار گفت: خانواده شهدا سهام دار این نظام هستند.

 وی در ادامه اضافه کرد: فرزندان شما برای دفاع از ایران اسلامی از دنیای خود گذشتند که این کار سختی است.

استاندار ایلام همچنین بیان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست.

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد