Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@04:54:22 GMT

سایت پسماند در محمدیه راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۶۱۶۵

سایت پسماند در محمدیه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در جسله شورای شهر محمدیه گفت: ساماندهی زباله در شرایطی که بیماری کرونا نیز مردم را دچار آسیب کرده یک ضرورت برای تضمین سلامت شهروندان است و ما آمادگی داریم در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهیم.

فرخزاد تصریح کرد: شهردار محمدیه سابقه عضویت در چند شورا و شهرداری را دارد و یک دوره در مدیریت پسماند موفق عمل کرده و با پیشنهاد ایجاد سایت کوچک در این شهر موافقیم و آن را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: آمادگی داریم که شهرستان های آبیک و البرز به صورت مشترک برای جمع آوری و ساماندهی زباله های شهری و روستایی محدوده خود یک کار مشترک انجام دهند.

او بیان کرد: راه اندازی سایت پسماند خانگی با محوریت شهرداری محمدیه می تواند اجرایی شود که به نفع شهرداری ها و روستاهای اطراف است و ما آماده واگذاری زمین هستیم تا در یک برنامه زمان بندی مشخص عملیاتی شود.

فرخزاد در ادامه از پرداخت اعتبارات ارزش افزوده خبرداد و گفت: میزان اعتبارات ارزش افزوده شهرداری محمدیه ۵۰درصد اضافه شده که می تواند در تامین برخی منابع اجرای طرحها موثر باشد.

او بیان کرد: با توجه به افزایش ارزش زمین های ناحیه شهری مهرگان با فروش قطعاتی از آنها می توانید هزینه خدمات را تامین کنید و باید اجرای برخی طرح ها از جمله راه اندازی پست برق ثابت، اجرای شبکه آب و فاضلاب، کلانتری، مسجد و طرح های نیمه تمام و نیز جاده دسترسی در اولویت قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: مجموعه ناحیه شهری مهرگان و شهر محمدیه با توسعه ۲۵۰هکتاری این ناحیه به دومین شهر پر جمعیت استان تبدیل خواهد شد و به دلیل محدودیت زمین در سایر مناطق استان و نیز قزوین، طرح اقدام ملی مسکن هم در مهرگان اجرا خواهد شد لذا ما باید خدمت رسانی به این منطقه را جدی بگیریم.

او اظهار کرد: جاذبه های شهری در محمدیه بالاست  و با رعایت اصول شهرسازی و نیز توجه به خط قرمزهای  کمیسیون می توان این شهر را مورد توجه بیشتری قرار داد.

فرخزاد در خصوص ایجاد جاده دسترسی هم گفت: چون این طرح ابتدا به صورت دراز مدت پیش بینی نشده بود امکان احداث جاده در کنار کانال نبود لذا مسیر جدیدی پیش بینی شده است که در اولویت قرار خواهد گرفت اما تا آن زمان پیشنهاد شده از ساکنانی که تردد زیادی دارند فقط دو نوبت عوارض در روز دریافت شود و بقیه ترددها معاف شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین در خصوص تامین اعتبار تامین برق منطقه هفت و تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری و ساخت جاده دسترسی و تامین روشنایی مسیر محمدیه به قزوین هم قول پیگیری داد.

۴۶

کد خبر 1470631

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین معاون عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد