Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان ایلام گفت: غربالگری خانه به خانه در طرح شهید سلیمانی مؤثر در کاهش ابتلا به کرونا ویروس در ایلام بوده است. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: نتایج حاصله از انجام طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از ویروس کرونا آن است که این طرح توانسته است با غربالگری خانه به خانه در کاهش آمار ابتلا به کرونا ویروس در ایلام مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: 700 تیم عملیاتی با حضور میدانی در سطح استان خانه به خانه علاوه بر غربالگری ، تشخیص و درمان افراد مبتلا و یا در معرض ابتلا را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به غربالگری 40 درصد جمعیت استان یادآور شد: غربالگری به تشخیص و در صورت لزوم بستری و درمان منتج می‌شود و بیش از 250 مورد با نتیجه مثبت در مراکز درمانی بستری و مورد درمان قرار گرفته‌اند.

86 درصد جمعیت اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند سردار سلیمانی خبر داد: غربالگری بیش از 17میلیون ایرانی در طرح شهید سلیمانی 5000 نفر در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در سمنان ساماندهی شده‌اند

سردار شاکرمی به فراگیر بودن طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این طرح علاوه بر غربالگری، معیشت افراد در معرض ابتلا و یا مبتلا را موردتوجه قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: توزیع 7 هزار بسته معیشتی در زمان اجرای طرح تاکنون نمونه‌ای از این اقدام است.

فرمانده ارشد نظامی استان ایلام در ادامه یادآور شد: در کنار غربالگری، درمان و تأمین معیشت در طرح شهید سلیمانی مباحث آموزشی و فرهنگی نیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: آگاه‌سازی و نحوه برخورد، نگهداری و تغذیه افراد مبتلا و بستری در منازل نیز در طرح شهید سلیمانی به‌دقت آموزش داده می‌شود.

افزایش سواد سلامت مورد تأکید سردار شاکرمی بود که گفت: آگاه شدن و افزایش سواد سلامت شهروندان نیز در پیشگیری از کرونا ویروس مؤثر است و طرح شهید سلیمانی در تحقق آن ثابت‌قدم است.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال

ایسنا/ایلام پیکر پاک شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس ۴۱ سال تفحص شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده»  از شهدای  ایلام بعد از ۴۱ سال غربت و دوری تفحص شد.
سردار جمال شاکرمی با اعلام این خبر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در منزل شهید فیضی‌زاده گفت: شهید محمد شفیع فیضی زاده فرزند جاسم  در سال ۱۳۲۷در روستای چشمه پهن بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

وی افزود: این شهید عزیز با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

خبر تفحص پیکر پاک این شهید توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به اطلاع خانواده شهید رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • بازگشت پدر به خانه
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد