Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف دانش‌افزایی و ارائه راهکارهای تبلیغ معارف نماز در شرایط سخت دوره‌های آموزش مجازی آنلاین ویژه کارشناسان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی نماز به صورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مرکز تخصصی نماز دوره‌های آموزش مجازی آنلاین با موضوع راهکارهای تبلیغ در شرایط سخت برای کارشناسان و فارغ التحصیلان این مرکز برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «حقیقی» با اشاره به شرایط فعلی کشور و محدودیت‌های موجود گفت: این دوره با هدف دانش‌افزایی و ارائه راهکارهای تبلیغ معارف نماز در شرایط سخت، برای کارشناسان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی نماز به صورت آنلاین و هفتگی و با حضور اساتید مجرب و باسابقه برگزار خواهد شد.

 

معاونت آموزش مرکز تخصصی نماز در ادامه با بیان اینکه حضور در این جلسات به عنوان فعالیت در کارگروه‌های تخصصی محاسبه می‌گردد کفت: کارشناسان محترم متقاضی شرکت در جلسات آنلاین حتما قبل از ورود به برنامه با نرم افزار و نحوه حضور در جلسات آشنایی پیدا کنند و هنگام حضور در جلسات نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل در هر جلسه قید نمایند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش کارشناسان حجت الاسلام حقیقی ستاد اقامه نماز کارشناسان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی