Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استان خراسان جنوبی در یک هفته اول دی ماه شرایط ثابتی را از نظر همه‌گیری ویروس کرونا تجربه کرده درحالی که تثبیت این شرایط نیازمند همکاری و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند  بررسی اجمالی از روند همه‌گیری کرونا با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در دو هفته پایانی آذرماه سیر نزولی در اغلب شهرستان‌های استان تجربه شده است و در نهایت فقط سه شهرستان از نظر رنگبندی کرونایی در همان وضعیت گذشته باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان بهداشت و درمان در استان معتقدند در این دوره افزایش تعداد آزمایش‌های انجام شده یکی از دلایل مدیریت بهتر و دقیق‌تر شرایط همه‌گیری کرونا بوده به صورتی که آمارها نشان می‌دهد کل آزمایشات انجام شده تا تاریخ 7 دی در استان خراسان جنوبی33 هزار و 348 مورده بوده است که تا این تاریخ 14 هزار و 342 مورد مثبت شناسایی شده است.

تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان چهارمحال و بختیاری|آرامش نسبی کرونا در بام ایران / مردم عادی‌انگاری نکنند + جدولتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان بوشهر| محدودیت‌های اثربخش موج سوم را مدیریت کرد / پروتکل‌ها را جدی بگیرید+ جدولتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان ایلام| استانی که یکپارچه ‌زرد کرونایی شد / ‌ایلام چگونه کرونا را شکست می‌دهد؟ + جدول

 

در همین حال براساس آمار منتشر شده این نهاد درباره همه‌گیری کرونا آزمایش جدید انجام شده در تاریخ 6 دی ماه امسال  نیز 51 مورد انجام شده بوده که 8 مورد مثبت شناسایی شده‌اند. در حال حاضر 68 بیمار کرونایی بستری هستند و طی امروز 65 بیمار ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ه ترین وضعیت کووید انجام شده همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد امروز ناپایداری‌ها بیشتر می‌شود و علاوه بر کاهش دمای هوا تا صبح فردا شاهد بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی  استان خواهیم بود.

  بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل با خروج سامانه بارشی کنونی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان همراه است، به همین دلیل با تاکید بر هشدار نارنجیِ هواشناسی و زردِ کشاورزی اعلام شده از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر این هفته ابری همراه با بارش باران و رگبار و رعد برق خواهد بود. هواشناسی استان اردبیل به شهروندان توصیه کرده با توجه به ادامه بارش و فعال بودن سامانه‌های بارشی، از حضور در بستر رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و مناطق مرتفع تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی