Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مسئول بسیج دانشجویی استان ویژه‌برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی و شهید فخری زاده در قم را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جواد رفعت نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی پویش‌ها و هشتگ‌های مختلف با عناوین انتقام سخت، خروج آمریکا از منطقه، ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم ازجمله اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز از شهادت شهید فخری زاده افزود: هم‌زمان با فرارسیدن این روز دانشجویان بسیجی در جوار منزل پدری شهید و همچنین در کنار مزار شهید گمنام سایت فردو مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده را برگزار می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم بابیان اینکه ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی و یاران این شهید و همچنین دهه بصیرت از 2 هفته پیش در بسیج دانشجویی قم تشکیل شد، بیان کرد: یکی از برنامه‌های بسیج دانشجویی استان تنظیم نامه به مسئولان برای مشخص شدن اقدام‌ها و پیگیری‌های حقوقی آن‌ها است که با محوریت پردیس فارابی انجام می‌شود.

طرح "شهید سلیمانی" سبب کاهش 75درصدی بستری‌های کرونایی در استان البرز شدطرح "شهید سلیمانی" آمار فوتی‌های کرونایی استان کردستان را 50درصد کاهش دادبانک اطلاعاتی آثار حاج قاسم سلیمانی در آذربایجان‌ غربی راه‌اندازی می‌شود

رفعت نژاد عنوان کرد: سیزدهم دی‌ماه مصادف با روز سالگرد شهید سلیمانی ساعت 10 صبح رژه خودرویی در بلوار پیامبر اعظم اجرا خواهد شد که قرائت بیانیه، آتش زدن پرچم استکبار جهانی و انزجار از شیطان بزرگ و همچنین نمایش دستاورد‌های بصری بسیج دانشجویی از محور‌های این برنامه است.

وی طرح پنج‌شنبه‌های علوی را موردتوجه قرارداد و گفت: هر هفته بالغ‌بر هزار پُرس غذای گرم توسط بسیج دانشجویی قم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود که این برنامه در دهه بصیرت رنگ و بوی دیگری می‌گیرد.

رفعت نژاد ادامه داد: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور رزمندگان و مدافعان حرم با موضوعاتی از قبیل: مقاومت، بازخوانی و تحلیل وصیت‌نامه سیاسی حاج قاسم، نقش امامین انقلاب در تربیت امثال حاج قاسم سلیمانی و جایگاه حاج قاسم در تحقق تمدن نوین اسلامی از دیگر برنامه‌های سازمان  بسیج دانشجویی قم است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: ازجمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی و دهه بصیرت بسیج دانشجویی استان برگزاری مسابقه دل نوشته دانشجویان به حاج قاسم، اصلاح رنگ نقش پرچم آمریکا بر زمین چهارراه‌های اصلی شهر، نصب حجله و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در جلوی درب برخی دانشگاه‌ها است.

وی گفت: تشکیل گروه‌های نهضتی در حوزه بین‌الملل با همکاری جامعه المصطفی، اعزام گروه جهادی دانشگاه قم به روستای قلعه گنج کرمان، مسابقه کتاب‌خوانی شهید سلیمانی و رونمایی از نماهنگ حاج قاسم نیز ازجمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی و دهه بصیرت بسیج دانشجویی استان است.

رفعت نژاد خاطرنشان کرد: در این ایام پویش هم‌سفره با همسایه را خواهیم داشت که با کمک خیرین 50 نانوایی در مناطق محروم قم اقدام به ارائه نان صلواتی می‌کنند، توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و توزیع 766 بسته گوشت گرم گوسفندی بین خانواده‌ها ازجمله برنامه‌ها است.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان بسیج دانشجویی قم سردار سلیمانی شهید سلیمانی دهه بصیرت برنامه ها حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت