Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: اختلاف خانوادگی در شهرستان "داراب" منجر به قتل داماد ۴۰ ساله شد.

کاووس محمدی  بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان "داراب"، ماموران کلانتری "۱۲ برق" با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز و با سرعت عمل و کار فنی قاتل را سریعا در محل درگیری شناسایی و وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاتل ۴۰ ساله در بازجویی اولیه بیان کرد که با همسر خواهرم به دلیل مشکلات شخصی درگیر و هنگام مشاجره روی سینه وی نشستم که پس از چند لحظه متوجه شدم که دچار تنگی نفس شده و فوت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از خانواده‌ها خواست مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به مشاوران و کارشناسان اهل فن، حل و فصل کنند.

پایان زندگی به دست برادر بی‌رحم در گردخون

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله با تلاش ماموران کلانتری "۲۰ گل سرخ" در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

فرج شجاعی اظهار داشت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در محله "گرد خون" شهرستان شیراز، تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد مردی ۳۴ ساله پس از درگیری لفظی بر سر مسائل خانوادگی با برادر 36 ساله خود، وی را با ضربات سلاح سرد مجروح که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: به دنبال دریافت این اطلاعات، ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از یک ساعت قاتل را در مخفیگاهش شناسایی و او را دستگیر کنند.

شجاعی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود علت درگیری را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه  تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع چنین جرائمی جلوگیری کند.

کشف یک تن روغن خوراکی احتکار در رستم

فرمانده انتظامی شهرستان رستم از کشف یک تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

قربانعلی روستا بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه "کوپن" شهرستان رستم با اقدامات فنی و تخصصی از دپو روغن‌های خوراکی در یک انبار مطلع شدند و موضع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره صمت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند یک تن روغن خوراکی احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شعله های آتش مهمان ناخوانده کارگاه چوب بری 

آتش سوزی کارگاه چوب بری در روستای گچی، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به دنبال تماس تلفنی شهروندان در ساعت ۲۲:۱۷ شب گذشته با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی یک کارگاه چوب بری در روستای گچی خبر دادند و ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی(۳،۱۷و۱۸) به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه این حادثه اعلام کردند: یک باب مغازه با کاربری چوب بری به علت بی احتیاطی و خاموش نکردن بخاری در نبود مالک دچار آتش سوزی شده بود و آتش سوزی هرلحظه در حال سرایت به نقاط دیگرکارگاه بود، آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به باز کردن قفل و حفاظ کارگاه کرده و پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از دستگاه های تنفسی وچندین رشته لوله آبدهی طی یک عملیات نفسگیر خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری و شعله های سرکش آتش را در کمترین زمان ممکن مهار نمودند.  

آتش نشانان با توجه به وجود الوارهای چوب که در کارگاه انبار شده بود و قسمتی از باقیمانده آن در معرض رسیدن شعله قرار داشت، بی درنگ به سرد کردن آنها و خارج کردن آن از مغازه اقدام کردند و پس از مهار و کنترل شعله های آتش و وجلوگیری از پیشروی آن، با جابجایی اجناس نیمه سوخته مشغول لکه گیری درمحل حادثه شدند.

در پایان نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل به عوامل انتظامی حاضر و ارائه نکات ایمنی لازم به حاضرین، با هماهنگی ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: قتل آتش سوزی شیراز حادثه مرگ فرمانده انتظامی آتش نشانان محل حادثه آتش سوزی چوب بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند