Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بروجرد گفت: ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات درمانی توسط خیرین در دوران کرونا تامین شده است.

شهرام شاه‌محمدی در مراسم افتتاح مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) که امروز هشتم دی‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: هدف از مجمع خیرین سلامت جذب، هدایت و برنامه‌ریزی برای رفع کمبود بهداشت و درمان شهرستان است که در این مقوله مردم بروجرد خود درخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کار احداث بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام(ره) بروجرد از سال ۹۶ با همت خیرین سلامت بروجرد آغاز و سال ۹۹ به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بروجرد خاطرنشان کرد: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام(ره) با ۵۱۰ متر مربع زیر بنا احداث شده است.

شاه محمدی اضافه کرد: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام(ره) با همت خانوادههای مرحوم حاج رحیم گودرزی و حاج رضا عاجز و مدیریت بخش آنژیو گرافی و مشارکت انجمن خیرین ایرانیان خارج از کشور احداث شده است.

وی بیان کرد: تحهیزات بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام(ره) توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان اختصاص داده شده و در این راستا از ظرفیت پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بروجرد استفاده شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بروجرد ادامه داد: موافقت اصولی ساخت بخش اعصاب و روان با ۳۲ تختخواب در بیمارستان چمران در دو طبقه اخذ شده و توسط خیرین سلامت بروجرد به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شاه‌محمدی اظهار کرد: خیرین سلامت شهرستان تاکنون احداث بیمارستان ۷۷ تختخوابی امام حسن(ع)، دو مرکز اورژانس ۱۱۵، دو مرکز بهداشتی و مرکز بحران بیمارستان چمران مشارکت داشته است.

وی تصریح کرد: در دوران سخت کرونا خیرین ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز را تهیه کرده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بروجرد خاطرنشان کرد: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد ضروری است و تا زمانی‌که دانشگاه علوم پزشکی ایجاد نشود خیلی از مشکلات ما حل نمی‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان امام خمینی ره بروجرد بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو

محمدمهدی ناصحی افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم.

ناصحی گفت: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی