Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه سانتوس در صفحات کاربری خود در فضای مجازی بیانیه‌ای را منتشر و ادعا کرد که در رکورد پله گل‌هایی که وی در دیدارهای دوستانه به ثمر رسانده، محاسبه نشده و این در حالی است که در مورد گل‌های مسی این موارد محاسبه شده است.

باشگاه سانتوس در بیانیه‌ای مطبوعاتی مدعی شد که پله در دوران فوتبالی خود با پیراهن سانتوس در مجموع ۱۰۹۱ گل به ثمر رسانده که ۶۴۳ مورد آن در بازی‌های رسمی و ۴۴۸ مورد آن نیز در دیدارهای دوستانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود یکی از دلایلی که تیم برزیلی گل‌های پله را در بازی‌های دوستانه محاسبه نکرده این است که تیم برزیلی برابر تیم‌های دسته پایین‌تر بازی کرده بوده است. با این حال، تعداد زیادی از ۴۴۸ گلی که آنها قصد دارند به رکورد پله اضافه کنند، برابر تیم‌های برجسته ثبت شده است.

تیم‌هایی همچون کلاب آمریکا در مکزیک و کولو کولو شیلی هر کدام ۹ بار توسط پله مغلوب شده و این در حالی است که اینترمیلان که در دهه ۱۹۶۰ یکی از قدرت های اروپا محسوب می‌شد نیز هشت بار تسلیم اسطوره برزیلی شده است.

سایر تیم‌هایی که پله در جریان دیدارهای دوستانه موفق به گلزنی به آنها شده، عبارتند از ریورپلاته، رئال مادرید، ناپولی، بنفیکا و حتی بارسلونا.

استدلال برخی از تحلیلگران این است که بسیاری از ۴۴۸ گل زده شده توسط پله در بازی‌های دوستانه برابر تیم‌های دست پایین و کم اهمیت محلی بوده هرچند که دیدارها به طور رسمی برگزار شده باشد.

در بیانیه باشگاه سانتوس آمده است: باید به خاطر داشته باشیم که باشگاه تنها زمانی می‌توانند دیدار دوستانه برگزار کنند که انجام دیدار به تایید فدراسیون‌های محلی و ملی برسد و این یکی از قوانین اعمال شده توسط فیفا است. با توجه به جرئیات، از جمله ضعف تیم‌های حریف، محاسبه ارقام در داده‌های آماری دست نبوده است اما گلی که برابر ترانسوال به ثمر رسیده به اندازه گلی که برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو زده شده، ارزشمند است.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو رئال مادرید لیونل مسی اینترمیلان پله مکزیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو رئال مادرید لیونل مسی اینترمیلان پله مکزیک سانتیاگو برنابئو رئال مادرید لیونل مسی اینترمیلان پله مکزیک اخبار کنکور باشگاه سانتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان