Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی عصر امروز (دوشنبه) با حضور در سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کردند.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، نصرالله سجادی به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته در امور قهرمانان، فرید فتاحیان مدیر اموربین الملل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بوکس به منظور آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک  (خرداد سال آینده در پاریس)، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید حسین ثوری رئیس و حمید رضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس و استکی سرمربی تیم ملی بوکس و مربیان حضور داشتند.

در ابتدا حسین ثوری رئیس فدراسیون گزارشی از شرایط اردونشینان ارائه کرد.

در این بازدید نصرالله سجادی ضمن خداقوت به ورزشکاران و کادرفنی تیم ملی بوکس از زحمات ثوری رئیس فدراسیون قدردانی کرد و تلاش شبانه روزی و بی وقفه وی را  نقطه قوت ریس فدراسیون خواند که باعث پیشرفت بوکس خواهد شد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: با توجه به قطعی شدن برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تنها ۷ ماه فرصت باقیمانده باید تمامی تلاش خود را بکار بگیرید که ابتدا در مسابقات کسب سهمیه حضوری موفق داشته باشید و مرحله بعد از انتخاب شدن نیز تلاش خود را برای حضوری موفق در المپیک به کار گیرید.

وی افزود: اکثر شما ورزشکاران جوان هستید و باید بدانید که فقط کسب سهمیه مهم نیست بلکه حضوری موفق در المپیک نیز اهمیت  دارد چراکه این فرصتی است که معلوم نیست دوباره به دست بیاید، پس تمامی لحظات باقیمانده تا المپیک را قدر بدانید و تمام تلاش خود را به کار گیرید.

سجادی ادامه داد: خوشبختانه طی جلساتی که با ثوری و کادر فنی بوکس داشتیم، از اوایل شرایط ویژه شیوع کرونا، شما اردوهای منظمی برگزار کردید و این فرصتی است که شاید تمامی کشورها نداشته باشند، پس از این شرایط  بهره ویژه ببرید.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک  در پایان افزود: به رئیس فدراسیون تاکید کردم تا شرایط و امکانات لازم برای شما را فراهم کند ما و صالحی امیری نیز منابع مالی شما را تامین خواهیم کرد و از این به بعد برای مشاهده تمرینات شما بیشتر به اردوها خواهیم آمد.

در ادامه این بازدید بهداد سلیمی خطاب به ورزشکاران گفت: اکثر آدم‌ها از نظر جسمی باهم برابر هستند آنچه باعث برتری می‌شود ذهن است، کسی که در ذهنش خودش را روی سکوی المپیک ببیند قطعا به مدال المپیک خواهد رسید. پس علاوه بر تمرینات جسمی سعی کنید ذهن خود را برای این میدان بزرگ آماده کنید.

احسان روزبهانی نیز ضمن تشکر و قدردانی از کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰  به نمایندگی از ورزشکاران گفت: من همیشه به شرایط بوکس انتقاد داشتم  اما در حال حاضر شرایط خیلی خوب است و واقعا بچه‌ها جوان و با انگیزه هستند. حمایت‌های کمیته و بازدید از اردو نیز انگیزه و امید را در بچه ها دو چندان می‌کند. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس تيم ملي بوكس کاروان اعزامی تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود

خبری از کامران قاسم پور در المپیک نخواهد بود و حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی ایران در پاریس خواهد بود.

طرفداری | با تصمیم فدراسیون کشتی، حسن یزدانی بدون انجام مسابقه راهی المپیک پاریس می شود.

کامران قاسم پور سال هاست در انتظار این است که به مسابقات المپیک برود. در ابتدا او به دلیل اینکه با حسن یزدانی هم وزن بود، وزنش را تغییر داد ولی امسال با توضیح اینکه نمی تواند پتانسیل های خود را در وزن های دیگر نشان دهد، دوباره به وزن 86 کیلوگرم برگشت.

کامران قاسم پور امیدوار بود یک مسابقه بین او و حسن یزدانی تعیین کننده نماینده ایران در رقابت های المپیک پاریس باشد و از طرف دیگر خیلی ها اعتقاد داشتند مصدومیت مانع حضور حسن یزدانی در المپیک می شود.

با این حال فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه زیر اعلام کرد حسن یزدانی بدون برگزاری مسابقه، نماینده ایران در المپیک پاریس خواهد بود:

نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می گردد.

1- با توجه به اینکه رقابت های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

2- در صورتی که شرایط درج شده در بند 1 حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می نماید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند