Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:03:47 GMT

پیست‌های اسکی سپیدان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۲۰۶۹

پیست‌های اسکی سپیدان تعطیل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن همتی در چهل وهشتمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان با اشاره به حضور مسافران و تور‌های گردشگری در پنجم دی ماه، گفت: حضور این مسافران و گردشگران و عدم رعایت اصول بهداشتی از سوی آن‌ها موجب نارضایتی شهروندان شهرستان شد.

او با بیان اینکه حفظ سلامت و رفع دغدغه مردم شهرستان اولویت اصلی همه مسئولان است، تصریح کرد: از پنجم دی ماه تا اطلاع ثانویه ورود هرگونه تور‌های گردشگری به شهرستان ممنوع خواهد بود و از ورود پلاک‌های خودرو‌های غیر بومی به شهرستان توسط مأموران نیروی انتظامی جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری سپیدان همچنین از تعطیلی تمامی پیست‌های اسکی شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: روز‌های پنجشنبه و جمعه ورودی شهر اردکان با همکاری نیرو‌های بسیج، نیروی انتظامی و پویش‌های مردمی کنترل خواهد شد.

او همچنین با بیان اینکه فعالیت هتل‌های شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و با رعایت حداقل پذیرش با نظارت شبکه بهداشت امکان پذیر است، اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان نیز ورود هرگونه خودرو‌های آفرود به شهرستان سپیدان از تاریخ فوق ممنوع بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان