Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از برگزاری نشستی در روزهای اخیر در دفتر دادگستری چاروسا در خصوص مشکلات استادیوم ورزشی قلعه رئیسی و همچنین مشکلات ورزشی سطح بخش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه آن نشست و پیرو مصوبات آن نشست امروز نشستی با حضور اعضای شورای شهر قلعه رئیسی در دفتر دادگستری چاروسا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مصوبات با مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری شد و بر مصوباتی که شورای شهر خواستار برطرف شدن آن شدند تاکید شد.

حجت الاسلام صادق انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا در این نشست با تقدیر از اعضای شورای شهر در خصوص پیگیری و تلاش بری رفع مشکلات استادیوم شهر قلعه رئیسی بیان کرد: همانطور که در تمامی جلسات و نشست ها بر جلوگیری از تضییع بیت المال و پیگیری مشکلات عمومی مردم تاکید فراوان خواهیم داشت بر همین مبنا نشستی در خصوص مشکلات ورزشی چاروسا با حضور مدیرکل ورزش برگزار شد تا بتوانیم از نزدیک بهتر بتوانیم پیگیری کنیم.

رئیس حوزه قضایی چاروسا یادآور شد: در آن نشس مصوباتی داشتیم که یکی از مهمترین آنها رفع مشکل آب چمن طبیعی شهر بود که شورای شهر قبول کردند که در مدت مشخص این مشکل را برطرف کنند که امیدواریم برای رفع مشکل آب مورد نیاز چمن هر چه سریع تر اقدام شود.

وی با باین اینکه عده ای آن نشست را یک نشست سیاسی و بدون دستاورد دانستند خاطرنشان کرد: نشست علاوه بر مصوباتی که برای رفع استادیوم شهر قلعه رئیسی گرفته شد و مطمئنا در آینده نزدیک رفع آن مشکلات لمس خواهد شد دستاوردهای دیگری هم برای سطح بخش داشت.

انصاری پور تاکید کرد: حضور مدیرکل در استادیوم و چمن مصنوعی شوتاور که از نزدیک مشکلات آن چمن بررسی شد و قول داده شد تا دهه فجر افتتاح گردد و چند دست لباس ورزشی و توپ تقدیم جوانان شوتاور شد، ساماندهی استادیوم جاورده و اهدا توپ و تور والیبال، اهدا ده میلیون تومان به تیم اتحاد قلعه ریسی، بازدید از چمن مصنوعی روستای دشت آزادی و رفع مشکل روشنایی چمن و آبسردکن برای استفاده جوانان و اهدا مبلغ سه میلیون تومان به ورزش های همگانی از دیگر دستاوردهای این سفر و بررسی مشکلات ورزشی بود.

رئیس دادگستری چاروسا ادامه داد: در این دیدار و نشست با اعضای شورای شهر بر حضور یک کارشناس از منابع آب برای مشخص نمودن حفر چاه برای استادیوم شهر قلعه رئیسی مورد تاکید و شورای شهر نسبت به تکمیل آب آن تا یک ماه آینده تاکید شد.

در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر ضمن تقدیر از رئیس دادگستری و حساسیت ایشان در زمینه برطرف شدن مشکلات استادیوم خواستار پیگیری و تلاش بیشتر برای به مناقصه رفتن استادیوم شدند و از تکمیل آبرسانی به استادیوم در یک ماه آینده خبر داده شد.

در ادامه رئیس دادگستری و شورای شهر با حضور مسیر استادیوم شهر قلعه رئیسی نسبت به حفر چاه در اطراف استادیوم تاکید شد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی شورای شهر ورزش ورزشی دادگستری چاروسا اعضای شورای شهر رئیس دادگستری رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان