Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن میرشکار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تبیین نقش استان در چهل سالگی دفاع مقدس با هدف آشنایی نسل جوان با رشادتها و فداکاریهای سردار دلها شهید سلیمانی تئاتر ژنرال را برای اولین بار دز زاهدان اجرا کردند.

وی بیان کرد: در راستای گرامیداشت این هفته، سازمان بسیج هنرمندان از ششم لغایت 12دی ماه ویژه برنامه های متنوعی جهت انعکاس رشادتها و جانفشانی های شهدا و رزمندگان را در سطح استان اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا، برپایی خیمه های معرفت و بصیرت، اجرای گروههای سرود دینی مدهبی و حماسی، برگزاری شب شعر و خاطره، اجرای تئاتر های خیابانی و سرود با همت بسیج هنرمندان در سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: تئاتر ژنرال به صورت اختصاصی به مدت چهار شب در زاهدان با هنرمندی هنرمندان در سینما اشراق اجرا می شود این تئاتر در اولین جشنواره سردار دلها  بین 13اثر برتر کشوری منتخب شده است که پس از این هفته جهت اجرا به کرمان اعزام خواهند شد در این تئاتر  تعداد 9 نفر از هنرمندان بسیجی ایفای نقش می کنند که کار تمرین این تئاتر از سه ماه قبل با هدف تاثیرگذاری و استفاده از جذابیت هنر در برنامه ها اغاز شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ما باید از طریق زبان هنر ارزش و جذابیت دفاع مقدس را به نسل آینده ساز انقلاب منتقل کنیم، تئاتر ژنرال یک کار فرم متفاوت است که در چهار روز ساعت 18 در سینما هلال زاهدان اکران می شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: هنرمندان دفاع مقدس تئاتر زاهدان بسیج هنرمندان تئاتر ژنرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید