Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی از وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان بخارست خبر داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت 9:28 یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان بخارست، خیابان ششم به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: محل آتش سوزی ساختمانی 5 طبقه با کاربری اداری بود. که دو طبقه زیر زمین هم داشت و در طبقه منفی یک یک باشگاه ورزشی وجود داشت که دچار آتش سوزی شده که کاملا شعله ور شده بود و حریق به بخش مجاور که محل نگهداری کاغذ و بایگانی این ساختمان بود نیز سرایت کرده و در حال گسترش بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: دود بسیار غلیظی کل ساختمان را فراگرفته و به ساختمان های مجاور نفوز کرده و عدم ایمنی را به وجود آورده بود.

او بیان کرد: آتش نشانی با توجه به تجهیزات موجود عملیات را آغاز کرده و با نفوذ به طبقه منفی 2 عملیات اطفا را انجام دادند  این در حالی بود که تعداد 35 نفر از کارمندان این ساختمان در این وضعیت نا ایمن گرفتار شده بودند.

ملکی گفت: تعدادی از این افراد در لحظات اولیه از ساختمان خارج شده و باقی افراد به پشت بام منتقل شدند و با احتیاط به وسیله نردبان هیدرولیکی توسط اتش نشانان شدند.

در حال حاضر حریق اطفا شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت