Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌هایی که از دهه 1370 استعداد و نبوغ خود را از سنین پایه در فوتبال قم به نمایش گذاشتند و دهه 1380 اوج درخشش آنها در سطح باشگاهی بود، اکنون در کسوت مربی هدایت نماینده فوتبال استان قم در مسابقات باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفته‌اند.

امسال تیم سوهان محمد نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است، تیمی که سکان هدایت آن را چهره‌های شاخص فوتبال قم در سال‌های نه‌چندان دور بر عهده دارند، در این تیم علیرضا خلجی‌نیا به عنوان سرمربی و محمد جاویدفر به همراه سعید توسلی مربی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی‌نیا در زمان فوتبال خود یک هافبک طراز اول و خوش‌فکر بود، سعید توسلی که در پست هافبک یک بازیکن شاخص و گلزن در میلادی بود و چند سالی است که در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند در کنار محمد جاویدفر که پدرش حسین جاویدفر یکی از مردان همیشه در صحنه و پیشکسوتان نام‌دار فوتبال قم است و خانواده وی را فوتبالی‌ها با نام بیتا می‌شناسند، نسل طلایی فوتبال قم در دهه‌های 70 و 80 محسوب می‌شوند.

حالا این چهره‌های شناخته‌ شده‌ فوتبال قم که در سال‌های فوتبال حرفه‌ای خود به ویژه در تیم مطرح و با سابقه میلادی قم بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و حتی اوایل دهه 1380 تا آستانه صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان پیش رفتند، قمی‌ها را به آینده امیدوار کرده‌اند.

حالا زمان آن رسیده که خلجی‌نیا، جاویدفر و توسلی سال‌ها تجربه حضور در سطح اول فوتبال قم و کشور را به کار گرفته و به عنوان مربی توانمندی و استعداد خود را برای خدمت به فوتبال قم به کار بگیرند، فوتبالی که به دلیل بی‌مدیریتی سال‌های اخیر بار دیگر به انزوا و حاشیه رفته و نیاز است خون تازه‌ای در رگ‌های آن جاری شود.

در کادر فنی تیم سوهان محمد قم یک چهره با سابقه دیگر یعنی غلامرضا ملکی نیز حضور دارد، کسی که مسوولیت مربیگری دروازه‌بان‌های نماینده قم را بر عهده گرفته تا از سال‌ها درخشش در سنگر تیم‌های قمی در دهه 1360 تجربه خود را به دروازه‌بان‌های جوان سوهان انتقال دهد.

مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم در فصل 1400 – 1399 لیگ آزادگان سیدمحمد طباطبایی است و این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

کادر مدیریت و فنی سوهان محمد قم:

مدیرعامل: سیدمحمد طباطبایی

سرپرست: صادق شمس

سرمربی: علیرضا خلجی‌نیا

مربی: محمد جاویدفر و سعید توسلی

مربی دروازه‌بان‌ها: غلامرضا ملکی

مربی بدنساز: علی خان‌احمدی

تدارکات: محمد قمی

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتبال ليگ آزادگان سوهان قم سوهان محمد فوتبال قم محمد قم سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد