Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@22:33:33 GMT

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۸۶۳

سازمان بهداشت جهانی هشدار داد

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه با اشاره به اینکه با وجود تمام تلاش‌های انجام شده در سراسر جهان تا کنون ده‌ها میلیون نفر به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر نیز از این بیماری جان باخته‌اند، به کشورها هشدار داد که خود را برای شرایط «بدتر» آماده کنند. ناطقان:  مایکل رایان، رئیس شرایط اضطراری سازمان جهانی بهداشت در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در سال جاری میلادی اعلام کرد: «این یک زنگ خطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. این بیماری همه‌گیر به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته و هر گوشه از کره زمین را تحت تأثیر قرار داده است، با این وجود هنوز بدترین شرایط روی نداده است.»





او افزود اگرچه می‌دانیم که این ویروس به راحتی گسترش می‌یابد و افراد را می‌کشد، اما باید توجه داشت که نرخ مرگ و میر این بیماری در مقایسه با سایر بیماری‌های در حال ظهور نسبتا پایین است و به همین دلیل «باید برای هر چیزی در آینده آماده باشیم؛ زیرا ممکن است حتی وضعیت بدتری روی دهد.»

بروس آیلوارد، همکار دکتر رایان و مشاور سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد که با وجود تلاش‌های درخور توجهی که در مبارزه با کووید۱۹ انجام شده، از جمله ساخت واکسن‌هایی موثر در زمانی کوتاه، وضعیت امروزی جهان به دور از آمادگی برای مبارزه با همه‌گیری‌های دیگر در آینده است.

او افزود: «ما در حال عبور از موج دوم و سوم این ویروس هستیم و هنوز نتوانسته‌ایم آن را مدیریت کنیم.»

تا کنون ابتلای بیش از ۸۱ میلیون و ۴۷۹ هزار نفر در سراسر جهان به کووید۱۹ تایید شده است و از این تعداد بیش از ۱ میلیون و ۷۷۸ هزار نفر جان باخته‌اند.

ایالات متحده آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه، بریتانیا، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان ۱۰ کشور اولی هستند که بالاترین آمار مبتلایان به کووید۱۹ را دارند.

فهرست کشورهای دارای بالاترین آمار مرگ و میر کمی متفاوت است؛ در حال حاضر ایالات متحده، برزیل، هند، مکزیک، ایتالیا، بریتانیا، فرانسه، روسیه، ایران و اسپانیا به ترتیب ۱۰ کشور اولی هستند که بالاترین شمار مرگ و میر کرونا را در سراسر جهان گزارش داده‌اند.

منبع: تابناک برچسب ها: هشدار ، ناطقان ، بهداشت ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار ناطقان بهداشت کرونا سراسر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است

ایتنا - طی روزهای اخیر به دلیلی نامعلوم اپل آی دی برخی کاربران اپل از کار افتاده و آنها نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند.
به نظر می‌رسد اپل آی‌دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

به گزارش ایتنا از مهر، هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره‌ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان