Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@20:54:28 GMT

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در ایلام

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۷۱۵۵

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در ایلام

حجت الاسلام چراغی پور گفت: همزمان با دهه بصیرت میثاق امت با ولایت و گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه ۴۰۰ عنوان برنامه با محوریت فضای مجازی در سطح این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن جلسات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد:  مردم استان ایلام یک روز قبل از نهم دی، یعنی در هشتم دی ماه ۱۳۸۸ در راستای حمایت از مقام عظمای ولایت در خیابان های استان ایلام حضور یافته و راهپیمایی کردند و انزجار خود را از اغتشاشگران اعلام کردند.


حجت الاسلام « علی چراغی پور»  با بیان اینکه ۴۰۰ برنامه در فضای مجازی در دهه بصیرت  در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه نشان دادند که هیچ‌گاه دست از انقلاب و نظام اسلامی بر نمی دارند و با ولایت مداری در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

 

وی  تصریح کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید« محسن فخری زاده» و اولین سالگرد سردار شهید « حاج قاسم سلیمانی» برنامه های ویژه ای در حوزه هیا مختلف فرهنگی و هنری و با محوریت فضای مجازی نیز در این دهه برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  بیان اینکه محور گرامیداشت حماسه نهم دی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی فضای مجازی است، یادآور شد: مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی امروز نیز با رعایت کامل دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

 

چراغی پور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی نظیر ایجاد پویش های مجازی، دیدار با خانواده های شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری، تهیه و انتشار موشن گرافی، تیزر و کلیپ های ویژه حماسه نهم دی، مسابقات پیامکی و نمایشگاه های میدانی و مجازی، تجلیل از برندگان و برگزاری برنامه های ویژه در صدا و سیمای مرکز ایلام با حضور کارشناسان و صاحب نظران را از جمله برنامه های  دهه بصیرت در استان ایلام عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد:  ملت بزرگ ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۸۸ و در آن برهه تاریخی و سرنوشت ساز به اهالی پلید فتنه نشان دادند که ارزش های والای دینی و ساحت مقدس ولایت خط قرمز بی‌عبور هر ایرانی شرافتمند است.

 

گفتنی است سخنران ویژه این مراسم « حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهم دی میثاق ولایت بصیرت استان ایلام فضای مجازی نهم دی ماه دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • گرامیداشت روز معلم
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود