Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست علمی «گفتمان مقاومت در اندیشه و رفتار سردار سلیمانی» توسط گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، نشست علمی «گفتمان مقاومت در اندیشه و رفتار سردار سلیمانی» توسط گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور و ارائه نظر حجج اسلام و آقایان سیدسجاد ایزدهی، محسن مهاجرنیا، سیدکاظم سیدباقری، محمد ملک زاده، عبدالوهاب فراتی، مسعود پورفرد و مرتضی شیرودی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این میزگرد علمی دکتر علیرضا نائیج می‌باشد.

در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، نشست علمی گفتمان مقاومت در اندیشه و رفتار سردار سلیمانی چهارشنبه ۱۰ دیماه جاری ساعت ۱۰ به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

جهت حضور در این نشست، اینجا کلیک کنید.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: گفتمان مقاومت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با عنوان «سواد بصری در مد و لباس» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم مورد اشاره چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6089007 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود