Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنتور MK6E EDMI کنترل کننده و هدایت کننده برق به دستگاه‌ ها و تجهیزات داخلی منزل و واحد صنعتی می‌باشد . به عبارت دیگر کنتور برق وسیله‌ای است که کار محاسبه و مدیریت  برق در کل کشور را تسریع می‌کند. کنتورهای برق که از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات بسیاری شده، دارای انواع مختلفی می‌باشد که برخی از آن‌ها از نظر کارشناسان اداره برق قدیمی و پرمصرف به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت انواع جدیدتری از کنتور تولید شده که فروش کنتور برق  MK6E EDMI از جمله‌ی آن‌ها می‌باشند .

واحد اندازه گیری :
معمولاً واحد اندازه گیری در کنتور کیلو وات ساعت ( KWH ) می باشد که برابر است با مقدار انرژی استفاده شده توسط یک بار یک کیلو واتی در طی یک ساعت یا ۳۶۰۰۰۰۰ ژول . بعضی از شرکتها نیز از واحد مگا ژول استفاده می کنند. توان راکتیو نیز با واحد کیلو وار ساعت kvarh ) ( اندازه گیری می شود .

اساس کار کنتور برق چیست ؟

کنتور ها بر اساس نیروی الکترو مغناطیس عمل می کنند . می دانیم که اگر از یک سیم پیچ جریان برق بگذرد در اطراف آن یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود که شدت و جهت این میدان به جریان عبوری از سیم پیچ بستگی دارد.

در کنتور های تکفاز دو دسته سیم پیچ وجود دارد که یکی از آنها دارای تعداد دور کم و قطر بیشتر نسبت به دیگری است. سیم پیچ ضخیمتر با دور کمتر را سیم پیچ جریان و دیگری را سیم پیچ ولتاژ می نامند.

انواع کنتور کدامند ؟

برای مصارف خانگی دو نوع کنتور تکفاز و سه فاز بطور عام وجود دارند که در دسته بندی کنتورها به نوع اکتیو معروفند .

تعویض کنتور برق قدیمی الزامی است!

 به طور کلی کنتورهای برق دستگاه‌هایی مختص قرائت میزان مصرف انرژی برق هستند که ماموران قرائت هر 45 روز یکبار برای قرائت و محاسبه میزان هزینه‌ی مصرف در محل نصب کنتور خانگی، صنعتی و ... حاضر می‌شوند. این کنتورهای قدیمی از سیستمی پیچیده و سخت برخوردار هستند و برای محاسبه میزان مصرف می‌بایست مامور قرائت اعداد کنتور را یادداشت کرده سپس در سیستم کامپیوتری مخصوص در اداره برق مبالغ محاسبه شده و سپس قبض میزان مصرف یا به عبارتی قبض برق صادر می‌شد.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی مهندسین و متخصصان این حوزه توانستند کنتور برق قدیمی را به روز رسانی کنند. کنتورهای برق جدید دارای ویژگی‌ها و مزایای خاصی هستند که جای گذاری آن‌ها با کنتورهای طرح قدیم را ضروری می‌کند. برخی از مزیت‌های کنتور برق جدید و مدرن عبارت است از:

کنتورهای برق جدید به صورت دیجیتال و با صفحه‌ ی نمایشگر دقیق طراحی شده‌اند و با نصب آن برای منازل یا واحدهای صنعتی حتی افراد عادی در منزل هم می‌توانند از میزان مصرف خود مطلع باشند. بنابراین خواندن و محاسبه مبلغ هزینه با وجود کنتورهای جدید راحت‌تر شده است. خرید کنتورهای جدیدی مثل کنتور برق EDMI MK6E 2000-6E20-1E311-132-621-K05 می‌تواند برای صرفه جویی در مصرف برق موثر باشد ؛ چرا که میزان مصرف با این نوع کنتورها به راحتی کنترل شده و کاهش خواهد یافت. به همین دلیل اگر به دنبال کاهش مصرف و هزینه‌های خود هستید کنتور برق خود را جدید کنید. وجود کنتورهای طرح جدید موجب شد که پیشرفت در سیستم ارزیابی مصرف انرژی حاصل شده و تنها با یک دستگاه بتوان مبلغ را محاسبه کرد. این تغییرات مهم موجب شد که قبوض کاغذی حذف و برای هر مالکی قبض به صورت پیامکی صادر شود. به عبارت دیگر کنتورهای جدید به حفظ محیط زیست و کاهش مصرف کاغذ بسیار کمک کرده است.

آشنایی با کنتور برق

فروش کنتور برق  MK6E EDMI  همانطور که گفته شد یک مدل از جدیدترین مدل‌های کنتور از برند EDMI  و تیپ MK6E  کلاس 0.2 CLASS 0.2 می باشد .  به عبارت دیگر این مدل از مدرن‌ترین کنتور برق می‌باشند و کنتور برق

 MK6E EDMI 2000-6E20-1E311-132-621-K05 خوانده می‌شوند . این مدل از کنتور برق که برای ولتاژ برق 380 ولت 3  فاز  طراحی شده برای مصارف صنعتی و فروش برق در بازار برق کشور بسیار مناسب می‌باشد. کنتور برق MK6E          EDMI سه فاز بوده و مناسب‌ترین گزینه برای مدیریت مصرف و هزینه‌های برق محسوب می‌شوند. این مدل از کنتور برق کاملا استاندارد تولید شده و مورد تائید شرکت توانیر نیروی برق نیز می‌باشد.

کنتور برق EDMI MK6E 2000-6E20-1E311-132-621-K05 یکی از پیشرفته‌ترین انواع کنتور بوده و با کلاس بالاتری تولید شده که آن را برای استفاده در مصارف گوناگون مناسب می‌کند. بنابراین اگر در منزل خود هنوز از کنتورهای قدیمی و غیر دیجیتال پر مصرف استفاده می‌کنید، آن را با کنتور برق EDMI تعویض کنید تا متوجه تغییرات بارز این دو نوع قدیمی و جدید شوید.

قیمت کنتور برق MK6E EDMI چقدر است؟

طراحی و ساخت کنتورهای برق بسیار پیچیده و کاملاً مهندسی شده است، به همین جهت قیمت گذاری بر روی هر نوع کنتوری اعم از کنتور برق MK6E بستگی به عوامل زیادی دارد . مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت کنتور برق می‌توان به شرکت سازنده، قیمت تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کنتور، تک‌فاز یا سه فاز بودن و... اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت می‌بایست از افرادی که به صورت مستقیم در زمینه تولید و فروش کنتور برق  MK6E EDMI   فعالیت می‌کنند راهنمایی بگیرید.

از شرکت‌های معتبر کنتور برق بخرید!

همانطور که می‌دانید کنتور برق وظیفه‌ی سنگینی بر عهده دارند و به نوعی محافظ منازل در برابر جریان‌های غیرمعمولی و اتفاقات غیر مترقبه نیز می‌باشند. به همین جهت کنتور برق حتماً اصل و اورجینال باشد تا خیال افراد از بابت داشتن استانداردهای جهانی مطمئن باشد. استفاده از کنتور برق استاندارد برای هر واحد خانگی یا صنعتی حائز اهمیت است، اگر کنتور استاندارد نباشد، قاعدتاً کاهش‌دهنده مصرف و هزینه‌ها نبوده و محافظ خوبی در برابر جریان‌های غیرمتعارف نخواهد بود. بنابراین برای خرید یک شرکت و فروشگاه مطمئن و معتبر را پیدا کنید.

خرید کنتور برق از نمایندگی EDMI

یکی از بهترین برندهای تولید کننده کنتور برق MK6E برند EDMI می‌باشد ، شرکت EDMI که کنتورهای برق و دیگر تجهیزات برقی را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می‌کند برای فروش کنتور خود در ایران نمایندگی دارد. نمایندگی EDMI که در زمینه فروش کنتور برق MK6E فعالیت می‌کند توسط شرکت توسعه سیماتک ایرانیان مدیریت می‌شود. این نمایندگی  EDMI  که سال‌ها تجربه فروش تجهیزات و تولیدات برند زیمنس و فروش کنتور برق را بر عهده داشته است، بهترین و معتبرترین گزینه برای خرید یک کنتور جدید می‌باشند . بنابراین برای خرید کنتور MK6E فقط و فقط از شرکت سیماتک ایرانیان اقدام کنید، اما چگونه می‌تواند به این نمایندگی دسترسی پیدا کرد؟

امروزه بستر تکنولوژی و اینترنت بسیاری از مشکلات دسترسی به مراکز معتبر را حل کرده است، نمایندگی EDMI در شرکت سیماتک ایرانیان دارای یک وبسایت رسمی برای فروش محصولات می‌باشد. بنابراین هموطنان از سراسر ایران می‌توانند از طریق خرید اینترنتی کنتورهای قدیمی منازل خود را با یک کنتور برق MK6E ساخته برند EDMI تعویض کنند . با این روش خرید دستگاه کنتور برق به طور مستقیم درب منزل و آدرس خریدار تحویل داده خواهد شد. بنابراین وبسایت رسمی شرکت سیماتک ایرانیان کمک شایان توجهی به هموطنان کرده است؛ چراکه افزون بر امکان خرید مستقیم از برند EDMI، کاربران می‌توانند از مقالات متعدد موجود در وبسایت برای افزایش اطلاعات خود نیز استفاده کنند. به طور قطع این خرید به نفع شما خواهد شد

2121

کد خبر 1470962

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنتورهای برق کنتور برق MK6E کنتور برق EDMI میزان مصرف برند EDMI سیم پیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین

به مناسبت چهلمین سالگرد افتتاح سفارت ایران در دوبلین با حضور سفرا، اساتید دانشگاه‌ها و فعالان دانشچویی و فرهنگی مقیم ایرلند، مراسمی در کنابخانه دوبلین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در ایرلند در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: در این مراسم سخنرانان بر اهمیت تبادلات فرهنگی، پیوندهای ادبی و تاریخی ایران و ایرلند تاکید کردند و بر ضرورت توجه به این مناسبات تاکید شد. هم‌چنین در این مراسم در ویدیویی دانشمندان مشهور ایرانی و اقدامات آنها معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است