Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@23:14:42 GMT

ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۹۲۹۶

ارزش سهام عدالت امروز سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹

امروز (سه شنبه ۹ دی) چهارمین روز کاری بورس در هفته جاری با رشد ۱۵۴۰ واحدی شاخص کل بورس و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۸ هزار واحد آغاز شد، اما این روند در ادامه روز معکوس شد تا جایی که ریزش ۲۵۱۶۸ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز این نماد را در پایان چهارمین روز معاملاتی خود در هفته بورس به ارتفاع یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی رساند؛ بنابراین گزارش در پایان معاملات امروز نماد‌های فملی، شستا، فارس، فولاد، خودرو، شپنا، شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخض کل بورس گذاشتند؛ و نماد‌های کاما – باما، شستا - سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شپنا - پالایش نفت اصفهان، برکت - گروه دارویی برکت، خودرو - ایران خودرو، کچاد - معدنی‌وصنعتی‌چادرملو و خساپا – سایپا در صدر لیست نماد‌های پربیینده بورس قرار داشتند

  ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
برخلاف افت شاخص کل بورس تهران ارزش سهام عدالت امروز افزایشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پورتفوی بورسی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۵ هزار و ۲۷۵ تومان معادل ۰.۰۵ درصد افزایش یافت و به ۹ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۵۸۲ تومان رسید.
بر این اساس، ارزش ۶۰ درصد از سهام عدالت آزاد شده به ۵ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۹۴۹ تومان رسید.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سهام عدالت ارزش سهام عدالت پارسی خبر سهام عدالت کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص

به گزارش خبرنگار مهر شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) با افت ۲۰۱۴۴ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، فولاد و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، وامید و نوری از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فجهان، ودی و غصینو نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6090965 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود