Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی با حضور بیش از ۵۶۰ هزار داوطلب برگزار می‌شود. اما سوال داوطلبان این است که آیا ممکن است برای شرکت در آزمون جریمه شوند، یا جلوی تردد آنها به شهر تهران گرفته شود؟ چراکه داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی از همه استان‌ها هستند و آزمون نیز قرار است در همین روزهای کرونایی و در شهر تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر حسب هماهنگی انجام‌گرفته با پلیس راهور ناجا در خصوص صدور مجوز تردد داوطلبانی که شهر محل اقامت آنها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، مقرر شد پلیس راهور ناجا با فرماندهی انتظامی استان‌ها، پلیس راهور و پلیس راه‌های کشور، هماهنگی لازم برای پیشگیری از ثبت تخلف مرتبط با محدودیت‌های کرونایی و نیز همکاری در تردد و ادامه مسیر متقاضیان را انجام دهند.

کد خبر 576477 برچسب‌ها استخدام كرونا در ايران آزمون سایر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استخدام كرونا در ايران آزمون سایر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟

عبدالرسول پورعباس اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش‌های مختلف اعم از سازمان‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پورعباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403